اپلیکیشن

تلفن همراه

July 27, 2020
16:54 دوشنبه، 6ام مردادماه 1399
کد خبر: 114530

قابلیت ویزیت در منزل و مشاوره‌ی دامپزشکی به پزشکت اضافه شد

پزشکت به‌عنوان یکی از سرویس‌های ارائه‌ی خدمات پزشکی به‌صورت آنلاین، تازه‌ترین نسخه از اپلیکیشن خود را با ویژگی‌های جدید منتشر کرده است. 
 
هرچند شیوع کرونا از اسفندماه سال گذشته، اتفاقی نه‌چندان خوشایند بود، اما باعث شد تا اقبال به سرویس‌های آنلاین در میان کاربران ایرانی بیشتر شود. روی آوردن کاربران به استفاده از سرویس‌های آنلاین به‌اندازه‌ای بود که حتی برخی کسب‌وکارها نظیر فروشگاه‌های آنلاین قادر به پاسخگویی به تقاضای ایجاد شده نبودند. پزشکت نیز به‌عنوان یکی از چندین سرویس ارائه‌ی خدمات پزشکی آنلاین، موفق شده تا طی چندماه اخیر چه در میان جامعه‌ی پزشکی و چه در میان کاربران، بیش‌ازپیش جای خود را باز کند، به‌طوریکه براساس گزارشی که پزشکت منتشر کرد، این استارتاپ طی بهار سال جاری موفق شده تا رشدی ۲.۵ برابری را در میزان تعداد کاربرانش تجربه کند. کافه‌بازار نیز با انتشار گزارشی که با بررسی الگوی کاربر از ابتدای اسفند تا نیمه‌ی اول فرشوردین ۹۹ تدوین شده بود، اعلام کرد که پزشکت در میان مجموع اپلیکیشن‌های بخش درمان که رشدی ۱۰۰ درصدی را تجربه کرده‌اند، با رشد ۲۶۶۸ درصدی، جایگاه اول رشد را دراختیار دارد. 
 
حال پزشکت نسخه‌ی تازه‌ای از اپلیکیشن خود را با قابلیت‌های جدید منتشر کرده که در میان‌ این ویژگی‌های جدید، موارد جالب توجه و درعین‌حال کاربردی وجود دارد. براساس اطلاعاتی که پزشکت ارائه کرده، نسخه‌ی تازه این اپلیکیشن با ۷ قابلیت جدید دراختیار کاربران قرار خواهد گرفت. از میان هفت قابلیت جدید که فهرست آن‌ را در ادامه مشاهده می‌کنید، اضافه شدن مشاوره‌ی دامپزشکی به‌صورت آنلاین به‌همراه امکان تنظیم قرار ویزیت در منزل درکنار قابلیت مشاهده‌ی نزدیک‌ترین پزشکان، پرستاران و همه‌ی خدمت‌دهنده‌ها براساس موقعیت مکانی کاربر و نزدیک یا دور بودن، جزو ویژگی‌هایی است که می‌تواند گره از کار بسیاری از کاربران بگشاید. 
 
در ادامه‌ می‌توانید فهرست امکانات جدید اضافه‌شده به اپلیکیشن پزشکت را ببینید:
 
مشاوره‌ در منزل (ویزیت در منزل با امکان تعیین وقت و رزرو برای حضور پزشک)
مشاوره‌ی دامپزشکی به‌صورت آنلاین و ویزیت در منزل
رزرو پرستار و پیراپزشک و بهیار برای مراقبت در منزل
سامانه پرسش پاسخ آزاد و رایگان در پزشکت
احراز هویت کاربران با سامانه امتا (پروفایل)
امکان مشاهده‌ی پزشکان، پرستاران و همه‌ی خدمه‌ی پزکشی براساس موقعیت مکانی و نزدیکی به کاربر
تغییرات ظاهری و UI/UX 
 
 
هرچند عملکرد پزشکت طی سه‌ماهه‌ی اول سال، روندی صعودی داشته، اما با عادی شدن شرایط کرونا طی خردادماه، شتاب رشد جذب کاربران و انجام مشاوره در این سرویس کاهش یافت. حال باید دید که آیا اضافه شدن ویژگی‌های جدید می‌تواند روند صعودی رشد پزشکت را حفظ کند یا خیر؟ نظر شما در این خصوص چیست؟
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.