5G, 6G, vRAN, OpenRAN

تلفن همراه

July 30, 2020
23:55 پنجشنبه، 9ام مردادماه 1399
کد خبر: 114649

آیفون12: قیمت، زمان رونمایی و خلاصه همه چیز درباره آیفون بعدی!

ICTna.ir – بدون شک آیفون 12 اپل یکی از بزرگترین رویدادهای رونمایی گوشی تلفن همراه در سال 2020 خواهد بود. اینجا حالا ما مشغول تحلیل همه نشت ها و شایعات پیرامون آیفون 12 هستیم تا بتوانیم هرچه بهتر در باره محصول بعدی اپل، اطلاعات داشته باشیم. با ایستنا از ایونت لانچ جلوتر باشید…
 
iphone 12 lake - 1.png
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، همانطور که در تصویر بالای مشاهده می کنید، در آیفون 12 هم هیجان زیادی وجود دارد و این گوشی قرار است بهترین و قدرتمندترین آیفون تاریخ باشد.
 
همه علائم و نشتی ها به چهار مدل آیفون 12 که در ماه سپتامبر -شهریور- رونمایی خواهد شد اشاره دارند، آیفونی با ویژگی های جدید و فناوری ارتقاء یافته برای هیجان زده تر کردن بازار، سرعت بهتر برای ریفرش کردن تصویر صفحه نمایش، دوربین های بهتر و طراحی جدید آیفون 12 با مدل سازی مزایای iPad می تواند چیزی باشد که با آن مواجه خواهیم شد.
 
وقتی منتظر رونمایی از آیفون جدید میشویم، میتوانیم با اطمینان بگوییم که ورود آیفون 11 ، آیفون 11 پرو و ​​آیفون 11 پرو مکس مطمئناً انتظارات ما را بالا برده است. این سه گوشی شیک ، فوق العاده قدرتمند و پر از زیبایی اپل هستند.
 
این نکته را نیز باید در نظر داشته باشید که اپل فقط آیفون SE جدیدی را به بازار عرضه کرده است: حتی با رابط کمی نوستالوژیک ، کیفیت اپل از بین می رود و ممکن است برخی از نشانگرها را در مورد این که آیفون 12 چه انتظاراتی را دارد به ما گوشزد کند.
 
 
بهترین راهنمای نشت و اسپویل اخبار، حدس و گمان ، قیمت ها ، تاریخ انتشار شایعه و سایر اطلاعات را در راهنمای زیر و همراه با ایستنا به دست شما میرسد. با نزدیک شدن به روز لانچ آیفون 12 ، دوباره به این صفحه برگردید و آن را با چیزی که رونمایی شده مقایسه کنید. 
 
آیفون 12 کی عرضه خواهد شد؟
 
s2yWGbVsGXVkkT26dsg6oS-768-80.jpg
آیفون جدید به طور سنتی هر سال در ماه سپتامبر رونمایی میشوند، اما اختلال در کارخانه های تامین باعث شده تا تاریخ عرضه آیفون 12 در سال جاری میلادی زیر سوال برود.
 
به گزارش ایستنا، شایعات به این شکل در حال شکل گرفتن هستند و وقتی این سؤال پیش می آید که آیا آیفون 12 در ماه سپتامبر رونمایی می شوند یا خیر. براساس یک نشت اطلاعات، اپل ممکن است بجای سپتامبر،در نوامبر این گوشی را رونمایی کند، در حالی که شایعه دیگری می گوید سپتامبر هنوز ماه رونمایی است، هرچند که تاریخ فروش ممکن است کمی دیرتر باشد. با این وجود ، یک منبع خبری دیگر می گوید این گوشی در اکتبر معرفی خواهد شد.
 
این ترکیبی از تاخیر در تولید به دلیل بحران جهانی کرونا است و اپل نمی خواهد تلفن را تا زمان آماده شدن چرخه باثبات تولید رونمایی کند، و نه آنقدر از وضعیت جهان منحرف شود زیرا می دانیم به دلیل همه گیر شدن کرونا، دنیا و آینده مدام در حال تغییر است.
 
در سال 2019 سه مدل آیفون جدید به فروش رفتند ، اما چندین منبع تأیید کردند که امسال چهار مدل از آیفون 12 رونمایی خواهد شد. شایعات آنها را آیفون 12 (5.4 اینچی) ، آیفون 12 مکس (6.1 اینچی) ، آیفون 12 پرو (6.1 اینچی) و آیفون 12 پرو مکس (6.7 اینچی) معرفی کرده اند. ما انتظار داریم همه آیفون های 2020 از پردازنده اپل یکسانی برخوردار باشند.
 
با فروش جدید آیفون SE نسخه 2020 و قطع شدن تولید آیفون 8 ، ممکن است زمان معرفی مدل های آیفون 12 تولید آیفون XR هم متوقف شود. چراکه جایگزینی به روز در سری آیفون های 12 برای آن معرفی خواهد شد.
C8RiwHBLJNFA5ePSuMhuL7-768-80.jpg
قیمت آیفون 12 چند است؟!
 
در مورد قیمت گذاری ، ما شایعه خاصی را شنیده ایم، طبق این شایعه و براساس گفته Jon Prosser از FrontpageTech ، قیمت پایه آیفون 12 از 649 دلار در آمریکا شروع می شود. وی ادعا می کند که این قیمت برای پایه آیفون 12 مکس به 749 دلار ، برای آیفون 12 پرو 999 دلار و برای 12 Pro Max در رقم 1299 دلار اعلام خواهد شد. این گوشی با قیمت امروز دلار در بازار تهران (و روند بی ثبات آن) برای خیلی از ماها، یک گوشی فوق گران محسوب میشود. حتی در قیمت پایه 649 دلاری ادعا شده!
 
قیمت آیفون 11 با 699 دلار شروع می شود ، آیفون 11 پرو هم از 999 دلار به فروش میرسد و در گران ترین حالت به 1.099 دلار می رسد. به نظر میرسد قیمت گذاری آیفون 12 هم روی همین متد پیش خواهد رفت.
ارزان ترین مدل ارزان تر می شود ، در حالی که گرانترین مدل ممکن است با افزودن فضای ذخیره اضافی گران تر از پله های قیمتی فعلی در آیفون 11 باشد.
 
در همین حال ، در توییتر ، یکی از مشاوران ادعا می کند که آیفون ها از 699 دلار شروع می شوند و تا 1444 دلار براساس مدل و حجم رم قیمت گذاری خواهند شد. پیشنهاد میکنیم اگر به دنبال خرید آیفون 12 هستید، زودتر شروع به جمع کردن پولهایتان بکنید!
 
از صفحه نمایش و طراحی آیفون 12 چه میدانیم؟!
 
براساس اتدهای ConceptsiPhone ، ما شاهد ایده های خیره کننده ای از طراحی آیفون 12 بودیم.
 
بدون شک شاکله این شایعات روی دوربین جلویی و فناوری Face ID بهتر متمرکز است که در زیر صفحه قرار گرفته و یا در قسمت بالای آن فشرده شده است ، اما در حال حاضر مشخص نیست که اپل قصد دارد چه کاری انجام دهد. نمونه اولیه آیفون 12 با اندازه صفحه نمایش 6.7 اینچ در حال دست به دست شدن است ، ظاهرا ، در بین چهار مدل آیفون ما بدون شک انواع سایز صفحات نمایش را مشاهده خواهیم کرد.
 
ویدئوهای پیشگویانه که بر اساس برگه مشخصات منتشر شده اند هم روی همین مسائل مانور میدهند. یکی از این ویدیوهای پیشگویانه نشان می دهد چگونه آیفون 12 تازه ممکن است طراحی شده باشد.البته تا زمانی که اپل این گوشی را به طور رسمی رونمایی نکند همه چیز در حد پیشگویی است، هنوز هیچ چیز رسمی نیست ، اما هنوز حدس و گمان در مورد آینده ممکن است بسیار جالب باشد.
 
فیلم مفهومی ای که توسط DBS Design در YouTube منتشر شده ممکن است به واقعیت نزدیک تر باشد – در این ویدیو شکل و دو طرف آیفون 12 با آنچه که ما با جدیدترین مدلهای iPad Pro دیده ایم مطابقت دارد. این امر برای اپل منطقی خواهد بود که علائم طراحی مشابه را برای هر دو دنبال کنند.
 
با توجه به شایعات اخیر ، به نظر می رسد که آیفون 12 با صفحه نمایش 5.4 اینچی نیز قطعاً در راه است ، بنابراین خریداران بالقوه می توانند گزینه های زیادی را انتخاب کنند. البته آیفون اس ای 2020 با سایز 4.7 اینچ را فراموش نکنید.
 
IPHONE 12: مشخصات و ویژگی ها
 
EU7PGymXgAAvGnb.jpg
 
 
ما می توانیم تضمین کنیم که اپل قصد دارد برخی از مؤلفه های به روز شده را در آیفون 12 ارائه کند ، و اگر استراتژی نامگذاری سنتی خود را دنبال کند ، یک تراشه A14 Bionic در قلب سری بعدی آیفون های پرچمدار وجود خواهد داشت. با توجه به اینکه A13 Bionic سرعت چشمگیر داشت، ما مشتاقانه منتظریم ببینیم جانشین آن چه تجربه ای را به ارمغان می آورد؟
 
همچنان گزارش ها حاکی از آن است که پردازنده A14 Bionic سریعتر از آنچه را که گوشی های اندرویدی در سال 2020 بوده اند خواهد بود، اگرچه نه اپل و نه تهیه کنندگان آن تأیید نکرده اند که یک پردازنده جدید در واقع در حال طراحی است ولی ما حدس میزنیم آیفون 12 با قلب تپنده A14 Bionic معرفی خواهد شد.
 
اکنون به نظر می رسد که چهار مدل آیفون 12 جدید در دست عرضه قرار دارند ، براساس نکات چند منبع: شما استاندارد آیفون 12 را در اندازه های 5.4 و 6.1 اینچی مشاهده خواهید کرد، سپس یک مدل Pro (با دوربین اضافی) در اندازه 6.1 اینچی و بعد از آن آیفون 12 Pro Max (با دوربین اضافی و صفحه نمایش بزرگتر) در اندازه 6.7 اینچ با هم به بازار معرفی خواهند شد.
 
ما همچنین شنیده ایم که به گفته تحلیلگران برخی از مدل های آیفون 12 می توانند برای اولین بار به 6 گیگابایت رم مجهز شوند و این باعث می شود در هنگام کار با چندین برنامه ، پرونده های بزرگ و فناوری پیشرفته مانند واقعیت افزوده ، عملکرد بهتری به کاربران ارائه دهد. . ارزان ترین گوشی آیفون 12 با 4 گیگابایت رم معرفی خواهد شد.
 
چندین نکته جالب اشاره کرده اند که می توان چهار دوربین در قسمت پشتی آیفون 12 پرو مکس تعبیه کرد که این یک لنز دیگر در بالای سه دوربین در قسمت پشتی آیفون 11 پرو و ​​آیفون 11 پرو مکس خواهد بود. با گذشت سالها ، اپل هرگز علاقه ای به اضافه کردن لنزهای دوربین اضافی نداشته است ، اما این چیزی است که بسیاری از خریداران تلفن به دنبال آن هستند و مدتی است اپل هم به این باشگاه پیوسته!
 
با در نظر گرفتن iPad Pro که در حال حاضر دارای یک دوربین LiDAR و سایر موارد ، برای عمق بهتر و جلوه های واقعیت افزوده ، به نظر می رسد که مدل های Pro در دامنه آیفون 12 از این مدل پیروی می کنند. با توجه به شایعات تا این لحظه ، مطمئناً به نظر می رسد که دوربین آیفون 12 ارتقاء قابل توجهی خواهد داشت.
 
از این گذشته ، به نظر می رسد که اتفاق نظر عمومی این باشد که سال 2020 سالی خواهد بود که اپل 5G را در دامنه آیفون های پرچمدار خود بالاخره عرضه خواهد کرد، می توانید انتظار داشته باشید که هر چهار گوشی 5G داشته باشند، در حالی که گوشی های ارزان تر 5G در باند فرکانسی زیر شش گیگاهرتز را احتمالا پشتیبانی خواهند کرد. به نظر میرسد اپل در آیفون 12 برای استفاده از قدرت و سرعت کامل شبکه از mmWave استفاده خواهد کرد. 
 
 
IPHONE 12: شایعات و اخبار دیگر
 
براساس حق ثبت اختراعی که اخیراً از طرف اپل انجام شده، آیفون 12 ممکن است با یک آرم عقب روشن (شاید به عنوان یک چراغ اطلاع رسانی) ارائه شود، یعنی لوگوی اپل پشت گوشی از خود نور داشته باشد! البته باید توجه داشت که فناوری موجود در حق ثبت اختراع همیشه در محصولات واقعی مورد استفاده قرار نمی گیرد ، اما ظاهراً این چیزی است که اپل در نظر دارد تا به مک بوک برگرداند، و می تواند راه خود را به آیفون و آی پد نیز پیدا کند.
 
 
iOS 14
 
برخی گزارش ها حاکی از آن است که اپل ممکن است Touch ID را با یک سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش برگرداند ، و ما هم متعجب نمی شویم، چراکه این تصمیم، گزینه های امنیتی بیومتریک بیشتری را علاوه بر Face ID به کاربران می دهد ، و به نظر می رسد این فناوری اکنون به اندازه کافی بالغ است و هم اپل از سرعتش راضی به نظر میرسد.
 
 
زمزمه هایی شده که اپل، شارژر یا هدفون را در جعبه آیفون 12 نخواهد گذاشت، تا هزینه های خود را کاهش دهد و در پسماندهای الکترونیکی جهانی نیز صرفه جویی کند. با این حال ، به نظر می رسد ، یک کابل تایپ سی در جعبه اپل خواهید دید.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.