سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

August 1, 2020
14:48 شنبه، 11ام مردادماه 1399
کد خبر: 114698

ال‌جی اولین مانیتور 4K IPS یک میلی‌ثانیه‌ای GTG را معرفی کرد

ال‌جی الکترونیکس نسخه جدید مانیتور UltraGear (مدل 27GN950) را معرفی کرد که اولین مانیتور 4K IPS یک میلی‌ثانیه‌ای Gray-to-Gray) GTG) ویژه گیمینگ در دنیا است.
 
  
 
 
 این مانیتور ۲۷ اینچی برنده جایزه نوآوری 2020 CES Innovation Award و جایزه طراحی Red Dot Design Award  شده است.
 
مانیتور جدید UltraGear علاوه بر وفاداری به میراث نسل قبل، همچون سرعت‌بالا و رنگ‌های دقیق، برای تأثیر بازی حداکثری، رزولوشن 4K را ارائه می‌کند. ترکیبی از سرعت، رزولوشن بالا و پوشش ۹۸ درصدی دامنه رنگ DCI-P3 باعث شده تا گیمرها حس غوطه‌وری کامل و همه‌جانبه در فضای بازی را تجربه کنند؛ و به لطف تکنولوژی VESA Display Stream Compression (DSC) مانیتور 27GN950 از طریق کابل DisplayPort قادر به نمایش تصاویر 4K UHD بدون کاهش کیفیت، با عمق رنگ ۱۰ بیت و نرخ تجدید ۱۴۴ هرتز است.
 
این مانیتور ال‌جی از کالیبراسیون سخت‌افزاری هم پشتیبانی می‌کند که نمایشگر اختصاصی Nano IPS این شرکت را قادر می‌سازد تا دقیق‌ترین رنگ‌های ممکن را بازتولید کند؛ و با بهره‌مندی از تأییدیه VESA DisplayHDR 600، مانیتور UltraGear 27GN950 سطح ویژه‌ای از کیفیت را در قالب دقت عالی رنگ، کنتراست پویا، درخشندگی بالا و طیف رنگی گسترده ضمانت می‌کند. سازگاری با NVIDIA G-SYNC و پشتیبانی از HDR هم این اطمینان را به گیمر می‌دهد که با کاهش تاری و چندتکه شدن تصویر بهترین کیفیت تصویری ممکن را در اختیار داشته باشد. همچنین عملکرد یکپارچه VESA DSC نیز تجربه بازی واقع‌گرایانه و هیجان‌انگیزی را فراهم می‌آورد.
 
همچنین به دلیل داشتن صفحه گسترده با رزولوشن 4K، مدل جدید UltraGear ال‌جی گزینه‌ای ایده‌ال و راهکاری جامع برای گیمرهایی است که به دنبال پخش مستقیم مراحل بازی‌شان هستند. علاوه بر این، پشتیبانی از عمق رنگ ۱۰ بیت و کالیبراسیون سخت‌افزاری، سطوحی از دقت رنگ را روی این مانیتور تأمین می‌کند که تنها در کار تولیدات ویدیویی حرفه‌ای مورداستفاده قرار می‌گیرد.
 
مانیتور جدید سری UltraGear ال‌جی از ابتدا با ذهنیت پیروزی دربازی‌های ویدیویی طراحی و ساخته‌شده است و طرفداران گیمینگ می‌توانند از امروز این محصول را در بازارهای منتخب اروپایی، آمریکای شمالی و آسیایی مشاهده کنند.
 
مشخصات کلیدی:
Display Type: Nano IPS
Screen Size: 27-inch
(Resolution: 4K UHD (3,840 x 2,160
(Brightness: 400 nits (Typical
Color Gamut: DCI-P3 98 percent
Color Bit: 1.07B
Refresh Rate: 144Hz
Response Time: 1ms GTG
HDR: VESA DisplayHDR™ 600
Adaptive Sync: NVIDIA G-SYNC Compatible
Stand: Height Adjustable / Pivot / Tilt
(Connectivity: HDMI x 2 / DP x 1 / USB 3.0 / H/P out (Maxx Audio
           
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.