اپراتورها

تلفن همراه

August 2, 2020
16:08 یکشنبه، 12ام مردادماه 1399
کد خبر: 114748

اپراتورها و سهامداران آنها باید تعرفه اینترنت را به حالت قبل بازگردانند/افزایش قیمت بسته های اینترنتی کار نادرستی است

احمد توکلی گفت: افزایش قیمت بسته های اینترنتی کار نادرستی است و اصلا قابل دفاع نیست، آقایان باید توضیح دهند که چرا چنین کاری را انجام دادند ،این کار اپراتورها عقلانی نیست.
 
 
 
 احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  در رابطه با "تخلف اپراتورها در افزایش تعرفه اینترنت" گفت: در شرایطی که مردم ناچار هستند از اینترنت برای کسب و کار آموزش و تحصیل فرزندانشان استفاده می کنند و میل، علاقه و امکانات ندارند و در شرایط اقتصادی سختی به سر می برند،  بهترین زمان برای ارایه خدمات اینترنتی است، و نباید در چنین موقعیتی شاهد افزایش قیمت تعرفه اینترنت باشیم بلکه باید قیمت‌ها کاهش پیدا کند.
 
او ادامه داد: افزایش قیمت بسته های اینترنتی کار نادرستی است و اصلا قابل دفاع نیست، آقایان باید توضیح دهند که چرا چنین کاری را انجام دادند ،این کار اپراتورها عقلانی نیست. 
 
توکلی گفت: این رفتارها مصداق بی اعتنایی به مردم است، درست نیست حکومت به مردم اعتنا نکند و احترام نگذارد زیرا در متقابلا اکرام نمی بیند. اینکه به مردم بی اعتنایی شود و برای کار خود توضیحی  ندهند رفتار اسلامی و عقلانی نیست و  با ادعای شفافیت شان کاملاً در تضاد است .
 
نماینده پیشین مجلس گفت: از لحاظ دینی و اسلامی این اقدام شان موجب خشم خداوند می شود. از نظر سیاسی هم باید بگویم اگر برای مردم احترام قائل نباشیم آن ها هم برای تان احترامی قائل نمی‌شوند، باید نگاه توهین‌آمیز به مردم را اصلاح کرد و به مردم توضیح داد.
 
توکلی افزود: اپراتورها و سهامداران آنها باید تعرفه اینترنت را به حالت قبل بازگردانند یا درباره علت چرایی آن توضیح دهند.
 
 او در رابطه با امکان حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام و رئیس بنیاد مستضعفان در انتخابات ۱۴۰۰ طبق گفته ی یکی از نمایندگان مجلس گفت: اگر از اموال عمومی برای منافع شخصی شان استفاده کنند خیانت در امانت است اگر از باب قدرت می‌خواهند این چنین رفتاری بکنند که بد به حال مردم و بد به حال خودشان، اگر هم می خواهند به مردم خدمت کنند که بهتر است با مردم صادق باشند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.