تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

August 5, 2020
14:45 چهارشنبه، 15ام مردادماه 1399
کد خبر: 114882

لطف الله سیاهکلی به عنوان عضو ناظر در شورای عالی فضایی انتخاب شد

لطف‌الله سیاهکلی در صحن علنی امروز (۱۵ مردادماه) مجلس با رای نمایندگان به عنوان عضو ناظر در شورای عالی فضایی انتخاب شد.
 
نمایندگان کمیسیون صنایع و معادن اواسط تیرماه لطف‌الله سیاهکلی و رضا تقی‌پور را به عنوان گزینه‌های پیشنهادی برای عضویت در شورای عالی فضایی برای رای‌گیری درصحن علنی معرفی کردند. در صحن علنی امروز پس از اعلام اسامی توسط احمد امیرآبادی فراهانی، عضو هیأت رئیسه مجلس، رضا تقی‌پور انصراف داد و نمایندگان لطف‌الله سیاهکلی را با ۹۸ رای از مجموع ۱۵۴ رای اخذ شده به عنوان عضو ناظر در شورای عالی فضایی انتخاب کردند. سیاهکلی پیش از عضویت در مجلس از سال ۸۹ تا ۹۴ معاون رسانه‌های نوین و مجازی صداوسیما بود.
 
پیشتر نیز نمایندگان در ادامه انتخاب نمایندگان ناظر بر شوراها و کمیسیون‌های تخصصی، معصومه پاشایی بهرام را به عنوان ناظر در شورای اجرایی فناوری اطلاعات انتخاب کرده بودند. البته هنوز انتخاب عضو ناظر در کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه (کمیته فیلترینگ) از سوی صحن علنی مجلس اعلام نشده است. نمایندگان مجلس دوره یازدهم همچنین با شروع کار مجلس اعضای کمیته‌های ذیل کمیسیون‌های تخصصی را نیز انتخاب کردند. بر همین اساس نمایندگان کمیسیون صنایع و معادن اواخر تیرماه اعضای کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات و کمیته صنایع هوافضا و فناوری‌های نوین ذیل کمیسیون را نیز مشخص کردند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.