تلفن همراه

گجت

September 15, 2020
21:40 سه شنبه، 25ام شهریورماه 1399
کد خبر: 116243

اپل واچ سری ۶ معرفی شد؛ سنسور اکسیژن خون

 
 
اپل واچ سری ۶ (Apple Watch Series 6) جدیدترین و رده‌بالاترین ساعت هوشمند اپل است که با مجموعه‌ی متنوعی از قابلیت‌ها، تلاش می‌کند سهم بیشتری از بازار را برای کوپرتینونشین‌ها به‌همراه بیاورد.
 
اپل در رویداد Time Flies از اپل واچ سری 6 در چندین رنگ جدید و همچنین با قابلیت های تازه از جمله پایش اکسیژن خون رونمایی کرد.
 
اپل واچ سری 6 به شما اجازه می دهد تا به لطف هوش مصنوعی و سنسور پیشرفته که سطح اکسیژن خون را از روی رنگ خون اندازه گیری می کند، میزان اکسیژن خون خود را مستقیماً از مچ دست اندازه گیری کنید. می توان سطح اکسیژن را به شکل دستی و در مدت زمان تنها 15 ثانیه اندازه گیری کرد، علاوه بر این ساعت به طور پیوسته و در حین خواب میزان اکسیژن را اندازه گیری می کند.
 
 
قابلیت جدید Blood O2 با در نظر گرفتن تحقیقات انجام شده در زمینه هایی همچون آسم، مشکلات قلبی و ویروس کرونا سطح اکسیژن خون را اندازه گیری می کند. اپل واچ سری 6 از چیپ نسل ششم با پردازنده دو هسته ای مبتنی بر تراشه A13 برخوردار است که به گفته اپل 20 درصد سریع تر از نسل قبل عمل می کند.
 
علاوه بر این حالا قابلیت نمایشگر همیشه روشن در فضای باز 2.5 برابر روشنایی بیشتری دارد و حالا میزان ارتفاع را نیز به شما نشان می دهد. اپل واچ سری 6 حالا برای اولین بار با کیس آلومینیومی آبی رنگ به بازار عرضه می شود. علاوه بر این امکان سفارش این محصول با بند فولاد ضدزنگ به رنگ طلایی کلاسیک و گرافیتی و قرمز امکان پذیر است.
 
اپل می‌گوید مدل‌های آلومینیومی اپل واچ سری 6 همانند مک بوک پرو‌های جدید، به طور 100 درصد از آلومینیوم بازیافتی ساخته شده‌اند. اپل همچنین از بند جدیدی به نام Solo Loop رونمایی کرده که تنها از یک قطعه سیلیکون تشکیل شده که هیچ گونه سوراخ و سگک ندارد. این بند در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع به بازار عرضه خواهد شد.
 

 
 
از واچ فیس‌های جدید نباید غافل شد که حالا شامل تاکی متر، مموجی و غیره می‌شوند. watchOS 7 پشتیبانی از قابلیت پایش خواب را به اپل واچ سری 6 آورده و در مورد سطح حداکثر اکسیژن مصرفی (VO2 Max) به کاربر اخطار خواهد داد. این سیستم عامل همچنین قابلیت‌هایی همچون پایش خواب، اپ Fitness با پشتیبانی از حالت‌های ورزشی جدید، قابلیت شستن دست با توجه به دنیاگیری ویروس کرونا و همچنین قابلیت اشتراک گذاری واچ فیس به بازار عرضه خواهد شد.
 
اپل واچ سری 6 با شروع قیمت 399 دلار (مدل 40 میلیمتری) از هم اکنون قابل خریداری است و از روز جمعه به آدرس خریداران ارسال می‌شود. اپل می‌گوید برای جلوگیری از تولید پسماند الکترونیکی، آداپتور USB را درون جعبه این محصول قرار نداده و بنابراین اپل واچ سری 6 فقط با کابل شارژ به دست مشتری می‌رسد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.