تلفن همراه

گجت

September 15, 2020
22:22 سه شنبه، 25ام شهریورماه 1399
کد خبر: 116246

اپل واچ سری 6 بدون شارژر عرضه می‌شود

 
بالاخره انتظارها به پایان رسید و اپل رویداد معرفی محصولات جدید خود را با شعار Time Flies برگزار شد. نخستین محصول معرفی‌ شده در این رویداد کاملا آنلاین، اپل واچ سری 6 با قابلیت سنجش میزان اکسیژن خون است.
 
یکی از موضوعات قابل توجه در مورد اپل واچ 6، حذف شارژر از جعبه محصول است. اپل نه تنها به سلامت کاربران توجه نشان می‌دهد، بلکه برای حفظ محیط زیست هم اهمیت بالایی قائل است و کاهش زباله‌های الکترونیکی را در دستور کار خود قرار داده است. اپل همواره به محیط زیست اهمیت داده و این نخستین باری نیست که به چنین حمایت از محیط زیست به صورت عملی توجه نشان می‌دهد.
 
البته شارژر اپل واچ در فروشگاه‌ها در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت ولی دیگر در جعبه محصول شاهد عرضه شارژر توسط شرکت نخواهیم بود. ممکن است برخی کاربران نسبت به این موضوع ابراز ناراضایتی کنند، ولی اپل در جریان رویداد خود، تایید کرد که علت حذف شارژر کاهش زباله‌های آسیب زننده به محیط زیست است.
 
 
کوپرتینویی‌ها قصد دارند تا سال 2023 دیگر از کربن نیترات در محصولات خود استفاده نکند. همچنین کیس‌های آلومینیومی محصولات اپل نیز فابل بازیافت خواهند بود.
 
اپل پیش از این نیز برنامه‌های مختلفی را در جهت حفظ محیط زیست دنبال کرده است. بی‌شک حامیان محیط زیست از این تصمیم کوپرتینویی‌ها استقبال خواهند کرد.
 
اپل واچ سری 6 در چندین رنگ جدید، با مشخصاتی مرتبط با پایش سلامت معرفی شد همه اطلاعات سلامتی روی اپلیکیشن سلامتی ذخیره می‌شود. باید ببینیم کاربران چه واکنشی به حذف شارژر از خود نشان می‌دهند ولی اپل تصمیم خود را گرفته و برای این تصمیم خود دلایل روشنی دارد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.