اپراتورها

تلفن همراه

September 23, 2020
11:27 چهارشنبه، 2ام مهرماه 1399
کد خبر: 116467

توزیع رایگان 70هزار سیم کارت اعتباری همراه اول بین دانش آموزان 6 تا 18 ساله خوزستانی

۷۰ هزار سیم کارت اعتباری همراه اول انارستان به صورت رایگان بین دانش آموزان خوزستانی توزیع شد.
 
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان، مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با توجه به شرایط موجود و لزوم استفاده از بستر دیتا برای آموزش دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی جدید، با وجود دغدغه خانواده‌ها در استفاده از فضای مجازی فرزندان، سیم کارت اعتباری با ویژگی‌های خاص طراحی شده اند و دانش آموزان بین ۶ تا ۱۸ ساله قرار خواهد گرفت.
 
فلاح زاده با بیان اینکه از مجموع سیم کارت‌های توزیع شده، ۶۴ هزار و ۷۷۴ دانش آموز در شهریور ماه امسال نسبت به ثبت نام و نسبت به دریافت آن اقدام کرده اند، اظهار داشت: با توجه به استقبال خانواده‌ها از استفاده فرزندان خود از سیم کارت اعتباری ویژه انارستان، این نوع سیم کارت همچنان برای دانش آموزان به صورت کاملاً رایگان در حال توزیع و فعال سازی در مراکز فروش، دفاتر پیشخوان دولت و نمایندگی‌های همراه اول در سطح استان هستند.
 
براساس اعلام روابط عمومی مخابرات منطقه خوزستان متقاضیان می‌توانند با ارسال عدد ۲۲۰ از طریق پیامک به شماره ۳۰۰۰۶۸۶۰ برای ثبت نام سیم کارت اقدام کنند و سپس یک کد فعال سازی برای آن‌ها پیامک می‌شود، البته برای دریافت سیم کارت انارستان نیازی به حضور و مراجعه دانش آموزان نیست و یکی از والدین با در دست داشتن کارت ملی هوشمند خود و شناسنامه جدید فرزندشان و به همراه داشتن کد فعال سازی دریافت شده، می‌توانند نسبت به فعال کردن و دریافت سیم کارت انارستان فرزند خود اقدام نمایند.
 
مخابرات منطقه خوزستان پیش از این با انتشار اخبار و صدور اطلاعیه در فضای مجازی و نصب بنر و پوستر در سطح مراکز فروش و دفاتر پیشخوان دولت و نمایندگی‌های همراه اول نسبت به ثبت نام رایگان سیم کارت انارستان ویژه دانش آموزان اقدام کرده بود.
 
همچنین مخابرات منطقه خوزستان جهت رفاه حال کارکنان خود و مراجعه کنندگان با مستقر نمودن باجه در مجتمع فنی و اداری، نسبت به ثبت نام و توزیع رایگان سیم کارت انارستان ویژه دانش آموزان اقدام کرده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.