اپلیکیشن

تلفن همراه

October 5, 2020
15:01 دوشنبه، 14ام مهرماه 1399
کد خبر: 116880

ورود اسنپ به حوزه مارکت پلیس و زنجیره تامین کالا

اسنپ ساپلای ؛ جدیدترین سرویس اسنپ
 
 
اسنپ به ایجاد پلتفرم‌ها و سرویس‌های متعدد مشهور است و «اسنپ ساپلای» جدیدترین سرویس این مجموعه به شمار می‌رود.
 
اسنپ ساپلای همچنان که از نام آن مشخص است روی مدیریت زنجیره تامین کالا متمرکز است و به گفته مدیرعامل آن هدف از این پلتفرم ایجاد یکپارچگی و اتصال بین مدیریت زنجیره تامین کالا مابین رستوران‌ها و فروشگاه‌ها است.
 
امین سلامی که پیش از این بنیانگذار و مدیرعامل استارتاپ «تازه‌بار» بود و اخیرا به مجموعه اسنپ آمده به آی تی ایران گفت: «در این پلتفرم تامین‌کننده‌ها و رستوران‌داران و فروشگاه‌ها علاوه بر ارتباط و شناسایی مشتریان جدید، امکان اضافه کردن و مدیریت مشتریان قبلی جهت بهبود تجارب تجاری توسط این سامانه را دارند.»
 
اسنپ ‌ساپلای که در واقع یک سرویس B2B است از دو بخش اصلی مارکت‌پلیس و سرویس Fresh یا محصولات تازه تقسیم شده است. سلامی که مدیریت اجرایی بخش سرویس Fresh را به عهده دارد، هدف از این بخش را در وهله اول کمک به رونق فروش کشاورزان و در فاز دوم بهبود اتصال و یکپارچه‌سازی مدیریت زنجیره تامین کالاهای کشاورزی، عرضه و تقاضا در بازار عنوان می‌کند. او در این‌باره عنوان کرد: «با ایجاد کانال‌های ارتباطی در بخش Fresh این سامانه و با ارتباط بین کشاورزان و مشتریان و تامین‌کنندگان تا جای ممکن دست دلالان کوتاه می‌شود و افزایش قیمت‌های نامتعارف هم کنترل خواهد شد.»
 
نکته دیگری که امین سلامی هم‌بنیان‌گذار سرویس Fresh به آن اشاره می‌کند تاثیر سرویس‌های دیگر سوپر اپلیکیشن اسنپ به رشد یکدیگر و از جمله اسنپ ساپلای است، به گفته او محصولات ارائه شده در اسنپ‌ مارکت و اسنپ فود قابل دسترس برای هر دو سوی این پلتفرم خواهند بود و همه رستوران‌ها و فروشگاه‌هایی که روی این دو سرویس خدمات خود را ارائه می‌هند، می‌توانند جزو کاربران اسنپ ساپلای محسوب شوند. سلامی درباره لجستیک سرویس Fresh می‌گوید: «در این سرویس به دلیل اینکه ارسال محصولات تازه شرایط خاصی دارد و نمی‌توان آن را به صورت مستقیم به دست مشتریان رساند، پس از کنترل کیفیت و پردازش در انبارهای ساپلای با توجه به نیازهای مشتریان دسته‌بندی شده و ارسال آن‌ها از طریق اسنپ‌باکس انجام می‌شود.»
 
او در پایان با اشاره به مشکلات احتمالی بین تامین کنندگان و مشتریان می‌گوید که اسنپ‌ساپلای تمامی مراحل پشتیبانی و مشکلات برای رستوران‌ها را از قبل ارتباط تا پایان همکاری بین آن‌ها پشتیبانی خواهد کرد.
 
به گفته سلامی در حال حاضر سرویس Fresh فقط برای رستوران‌های فعال در شبکه اسنپ فود در تهران قابل دسترس است.
 
اسنپ‌ساپلای به عنوان سرویسی که در زنجیره تامین محصولات فعالیت می‌کند، از طریق زیرساخت‌هایی که برای تامین‌ کالاهای وندورهایی سرویس‌های فود و مارکت فعالیت‌ می‌کنند متصل می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.