تلفن همراه

گوشی

October 13, 2020
21:11 سه شنبه، 22ام مهرماه 1399
کد خبر: 117146

اپل بالاخره شبکه 5G را به آیفون آورد

 
 
اپل در نهایت تصمیم گرفت با معرفی گوشی‌های سری آیفون 12 شبکه 5G را به گوشی‌های خود اضافه کند تا کاربران به سرعت اینترنت بالایی دست پیدا کنند.
 
انتظارها به پایان رسید و اپل در مراسم امشب خود از گوشی‌های سری آیفون 12 رونمایی کرد که تمام آن‌ها از شبکه 5G‌ پشتیبانی می‌کنند. گوشی‌های مجهز به شبکه 5G عملکرد بسیار بهتری در مقایسه با گوشی‌های مجهز به مودم 4G LTE دارند و علاوه بر سرعت بالاتر، تاخیر کمتری نیز دارند.
 
در ماه‌های گذشته شرکت‌های اندرویدی زیادی گوشی‌های مجهز به مودم 5G را وارد بازار کردند و حالا اپل دست به چنین اقدامی زده است. گوشی‌های سری آیفون 12 علاوه بر پشتیبانی از این شبکه، به قابلیت خاصی مجهز شده که در هنگام عدم نیاز به اینترنت 5G و برای ذخیره انرژی، به صورت خودکار به شبکه 4G سوییچ می‌کند.
 
 
کاربران با شبکه 5G نه تنها می‌توانند با سرعت بالاتری به محتوای آنلاین دست پیدا کرده و فیلم‌های باکیفیت را در مدت زمان کوتاهی دانلود کنند، بلکه در زمینه اجرای بازی‌ها نیز عملکرد بسیار بهتری را تجربه خواهند کرد.
 
گوشی‌های سری آیفون ۱۲ علاوه بر پشتیبانی از این شبکه ارتباطی به قابلیت‌های جذاب دیگری نیز مجهز شده‌اند که برای مثال می‌توان به نمایشگر Super Retina XDR اشاره کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.