تلفن همراه

گوشی

October 23, 2020
13:04 جمعه، 2ام آبانماه 1399
کد خبر: 117410

هواوی Mate 30E Pro با Kirin 990E رسما معرفی شد

 
 
 هواوی امروز سری Mate 40 را که مجهز به چیپست Kirin 9000 است رسما روانه بازار کرد. این غول فناوری همچنین از تراشه Kirin 9000E رونمایی کرد. هواوی هم اکنون Mate 30E Pro 5G را که از یک تراشه Kirin 990E معرفی نشده پشتیبانی می کند، رونمایی کرده است. بله، هواوی Mate 30E Pro با Kirin 990E رسما معرفی شده است.
 
هواوی Mate 30E Pro
هواوی هنوز بسیاری از جزئیات Mate 30E Pro را ارایه نکرده است. با این حال، از اطلاعات محدود مشخص است که طراحی Mate 30E Pro 5G دقیقا مشابه Mate 30 Pro 5G است. این مجموعه از یک دوربین چهارگانه دایزه ای به همراه نشان Leica تشکیل شده است. این دستگاه در شش رنگ شامل سیاه روشن ، بنفش ، نقره ای ، سبز زمردی و نارنجی موجود است.
 
همانطور که قبلا گفته شد، میت ۳۰ ای پرو مجهز به چیپست Kirin 990E 5G است. جزئیات پردازنده هنوز مشخص نشده است اما اعتقاد بر این است که نسخه متعادل شده Kirin 990 خواهد بود، بنا به همان روشی که تراشه Kirin 9000E نسخه کوچک شده تراشه ۵ نانومتری Kirin 9000 است. البته باید صبر کنیم که هواوی اطلاعات بیشتر بدهد. هنوز جزئیات چیپست اعلام نشده منتشر نشده است.
 
برای یادآوری، Kirin 9000E با پردازنده گرافیکی 22 هسته ای Mali-G78 ارائه می شود. این یک تراشه هشت هسته ای است که شامل یک هسته فوق العاده Cortex-A77 با فرکانس 3.13 گیگاهرتز، سه هسته بزرگ 2.54 گیگاهرتز Cortex-A77 و چهار هسته کم مصرف 2.05 گیگاهرتز Cortex-A55 است. از نظر NPU تراشه Kirin 9000E دارای دو هسته است (یک هسته بزرگ و یک هسته کوچک).
 
این پردازنده همچنین از مودم Balong 5000 5G با ISP 6.0 ، ماژول امنیتی و غیره استفاده می کند. از حافظه LPDDR5 / 4X و حافظه فلش UFS ، کیفیت صدای HiFi و فیلم 4K HDR پشتیبانی می کند.
 
به هر صورت ما هنوز اطلاعات مشخصی از این دستگاه نداریم و منبع مطلب همینقدر اطلاعات ارایه کرده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.