تلفن همراه

گوشی

October 26, 2020
16:58 دوشنبه، 5ام آبانماه 1399
کد خبر: 117504

وان پلاس نورد N10 5G و N100 با نمایشگر LCD و چیپست‌های اسنپدراگون معرفی شدند

 
 
وان پلاس از جدیدترین اعضای خانواده نورد رونمایی کرد که ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند این برند محسوب می‌شوند. وان پلاس نورد N10 5G و N100 شباهت‌ها و تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند.
 
وان پلاس نورد N10 5G
این گوشی هوشمند به صفحه نمایش ۶.۴۹ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز شده که برخلاف وان پلاس نورد، از نوع IPS LCD است و اولین گوشی وان پلاس با این پنل از سال ۲۰۱۵ تا به امروز محسوب می‌شود. این پنل با رفرش ریت ۹۰ هرتز توسط گوریلا گلس ۳ محافظت می‌شود و سنسور اثر انگشت آن روی پنل پشتی قرار دارد.

وان پلاس نورد N10 5G از دوربین اصلی چهارگانه با سنسور ۶۴ مگاپیکسلی بهره می‌برد که توسط دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و دوربین‌های ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق همراهی می‌شود. دوربین اصلی این دستگاه قادر به ضبط ویدیوهای 4K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه است. درون حفره نمایشگر این دستگاه یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی قرار دارد.
 
این گوشی هوشمند از یک باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که از فناوری شارژ سریع Warp Charge 30T پشتیبانی می‌کند. این دستگاه همچنین دارای جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون است و وان پلاس برای آن چیپست اسنپدراگون ۶۹۰ را درنظر گرفته است.
 
 
وان پلاس نورد N10 5G با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قیمتی برابر ۳۵۰ یورو دارد که اگر آن را با ۸ گیگابایت رم سفارش دهید، قیمتش به ۳۸۰ یورو می‌رسد. این گوشی هوشمند به همراه برادرش در ایالات متحده آمریکا عرضه خواهد شد.
 
وان پلاس نورد N100
این گوشی پایین‌رده وان پلاس تنها ۲۰۰ یورو قیمت دارد و در اختیار خریداران ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قرار می‌دهد که می‌توان آن را با کارت حافظه افزایش داد. وان پلاس این محصول خود را به چیپست اسنپدراگون ۴۶۰ مجهز کرده که با لیتوگرافی ۱۱ نانومتری به تولید رسیده است.
 
 
در جلوی این دستگاه یک نمایشگر ۶.۵۲ اینچی LCD با رزولوشن اچ دی پلاس و رفرش ریت ۶۰ هرتز به چشم می‌خورد که توسط گوریلا گلس ۳ محافظت می‌شود. این گوشی هوشمند مانند برادر خود دارای اسپیکر استریو و سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی است.
 
وان پلاس نورد N100 دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ ۱۸ وات است و همچنین از جک ۳.۵ میلی‌متری بهره می‌برد. پنل پشتی این دستگاه یک ماژول دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی را میزبانی می‌کند که توسط دوربین‌های ماکرو و تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی همراه می‌شود.

دوربین اصلی و همچنین سلفی این دستگاه می‌توانند ویدیوهای 1080p با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط کنند. جدیدترین گوشی‌های هوشمند وان پلاس از OxygenOS 10.5 بهره می‌برند که مبتنی بر اندروید ۱۰ است. این محصولات ماه آینده میلادی وارد بازار اروپا خواهند شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.