تلفن همراه

گوشی

لوازم جانبی

October 27, 2020
11:27 سه شنبه، 6ام آبانماه 1399
کد خبر: 117519

ال جی از جدیدترین ایرباد بی‌سیم خود با قابلیت حذف نویز فعال رونمایی کرد

 
 
جدیدترین ایرباد بی‌سیم ال جی به نام «HBS-FN7» از راه رسید که با فناوری حذف نویز فعال (ANC) کیفیت صوتی بالایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و از قاب با قابلیت ضدعفونی ایربادها بهره می‌برد.
 
این ایرباد بی‌سیم جایگزین «HBS-FN6» می‌شود و در حالی که این محصول نیز دارای فناوری حذف نویز بود، اما از نوع پسیو بهره می‌برد. در ایرباد جدید سیستم حذف نویز فعال صداهای خارجی را با استفاده از میکروفن‌های تعبیه شده در آن‌ها خنثی می‌کند.
 
در هرکدام از آن‌ها شاهد قرارگیری سه میکروفن هستیم که می‌توانند روی موج صوتی از تمام جهات نیز نظارت کنند. طبق گفته ال جی، این میکروفن‌ها میزان نویز را به حداقل می‌رسانند، کاربران به موسیقی با کیفیت بالاتری گوش می‌دهند و در هنگام برقراری تماس، صداهای اطراف مزاحم آن‌ها نمی‌شوند.
 
کاربران می‌توانند این قابلیت را فعال یا غیرفعال کنند، برای مثال اگر در حال عبور از یک خیابان شلوغ باشید، می‌توانید برای حفظ سلامت خود چنین قابلیتی را غیرفعال کنید. با این حال در فروشگاه‌های شلوغ با فعالسازی آن می‌توانید از موسیقی لذت ببرید.
 
این ایرباد بی‌سیم ال جی مانند نسل قبلی خود از قاب شارژ «UVnano» بهره می‌برد که با نور فرابنفش ۹۹.۹ درصد باکتری‌های «استافیلوکوکوس اورئوس» و «اشریشیا کلی» که در اطراف محفظه درون ایربادها جمع می‌شوند را نابود می‌کند. از آنجایی که اکثر کاربران به صورت دستی ایرباد خود را تمیز نمی‌کنند، چنین قابلیتی کاربردی است.
 
قاب UVnano شباهت زیادی به قاب FN6 دارد، با این تفاوت که در بخش بالایی آن یک LED به چشم می‌خورد که می‌تواند سطح شارژ و همچنین وضعیت UVnano را به نمایش بگذارد.
 
ال جی FN7 با هربار شارژ تا ۷ ساعت شارژدهی دارد که البته در صورت فعال شدن سیستم حذف نویز فعال این میزان شارژدهی به ۵ ساعت کاهش پیدا می‌کند. با استفاده از قاب میزان شارژدهی این دستگاه با ANC غیرفعال و فعال به ترتیب به ۲۱ و ۱۵ ساعت می‌رسد.
 
ال جی HBS-FN7 برای بازار کره‌ جنوبی معرفی شده، با این حال تا پیش از پایان سال جاری میلادی در اختیار کاربران در آمریکای شمالی، اروپا و آسیا نیز قرار می‌‎گیرد. در حال حاضر قیمت آن مشخص نشده اما انتظار می‌رود تفاوتی با FN6 با قیمت ۱۵۰ دلار نداشته باشد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.