تلفن همراه

گوشی

October 27, 2020
14:56 سه شنبه، 6ام آبانماه 1399
کد خبر: 117530

شیائومی گوشی ردمی K30s را با نمایشگر ۱۴۴ هرتز و اسنپدراگون ۸۶۵ معرفی کرد

 
 
دقایقی قبل شیائومی از گوشی ردمی K30s رونمایی کرد که از بین ویژگی‌های مهم آن می‌توانیم به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۶۵ و نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با رفرش ریت ۱۴۴ هرتز اشاره کنیم. اگر این مشخصات آشنا به نظر می‌رسدند، به این دلیل است که این گوشی همان شیائومی Mi 10T محسوب می‌شود و قرار است حالا با نامی جدید راهی بازار شود.
 
مهم‌ترین تفاوت ردمی K30s و شیائومی Mi 10T مربوط به حافظه‌ی داخلی است و کاربران این گوشی می‌توانند از بین ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دست به انتخاب بزنند. همچنین هر دو مدل ردمی K30s مبتنی بر ۸ گیگابایت حافظه رم هستند. باید خاطرنشان کنیم این گوشی از کارت حافظع microSD پشتیبانی نمی‌کند.

نمایشگر این گوشی مبتنی بر فناوری LCD است و حسگر اثر انگشت هم در بخش کناری بدنه تعبیه شده است. در سمت چپ بخش فوقانی نمایشگر شاهد حفره‌ی کوچکی هستیم که درون آن یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی قرار دارد و رزولوشن این صفحه‌نمایش هم به ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل می‌رسد. شیشه‌ی محافظ گوریلا گلس ۵ هم وظیفه‌ی محافظت از پنل جلویی و پشتی این گوشی را بر عهده دارد.
 
در پنل پشتی دوربین سه‌گانه قرار دارد که از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، اولترا واید ۱۳ مگاپیکسلی و ماکرو ۵ مگاپیکسلی تشکیل شده است. همچنین انرژی ردمی K30s از طرف باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ سریع ۳۳ وات هم پشتیبانی می‌کند.

در بازار چین مدل‌های ۸/۱۲۸ و ۸/۲۵۶ گیگابایت به ترتیب ۲۵۹۹ یوان (۳۸۸ دلار) و ۲۷۹۹ یوان (۴۱۸ دلار) قیمت دارند. همچنین در روز مجردهای چین در تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۱ آبان)، قیمت این دو گوشی به ۳۴۳ و ۳۷۳ دلار کاهش پیدا می‌کند. در نهایت باید بگوییم کاربران برای خرید ردمی K30s می‌توانند از بین دو رنگ مشکی و نقره‌ای دست به انتخاب بزنند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.