سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

November 9, 2020
13:02 دوشنبه، 19ام آبانماه 1399
کد خبر: 117900

مادربرد ROG Crosshair VIII Dark Hero ایسوس تمام رکوردهای اورکلاکینگ را جا به جا کرد!

WhatsApp Image 2020-11-09 at 12.27.45.jpeg
 
 
مادربرد تازه نفس ROG Crosshair VIII Dark Hero ایسوس که میان اورکلاکرها قدرتمندترین مادربرد X570 نیز شناخته می‌شود، توانسته است رکوردهای نخست جهانی بسیاری را با پردازنده‌های AMD Ryzen 5000 کسب کند.
 
 این مادربرد با برخورداری از کیفیت بالا و مدار تغذیه (VRM) قدرتمند 14+2 فاز، سوکت AM4 و چیپست AMD X570 توان استخراج تمام کارایی و قدرت پردازنده‌های AMD RYZEN 5000 را داشته و توانسته سطح جدیدی از این پردازنده‌ها را به لطف کیفیت و کارایی بالا و هنز اورکلاک به نمایش بگذارد.
 
ایسوس، به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده مادربرد در جهان سال‌ها است که مادربردهایی بسیار قدرتمند برای اورکلاکینگ و دیگر مصارف تولید می‌کند و حال مدل ROG Crosshair VIII Dark Hero توانسته است به لیست افتخارات ایسوس بیافزاید. اولین رکوردی که از این مادربرد بر سر زبان‌ها افتاده مربوط به ثبت فرکانس 6373 مگاهرتزی بوده و بالاترین فرکانس برای پردازنده  16 هسته‌ای Ryzen 9 5950X است.
 
در حال حاضر این مادربرد با مجموع 97 رکورد جهانی در پردازنده های سری Ryzen™ 5000 بوده و با پشتیبانی چیپست X570  این مادربرد از پردازنده های دیگر سری Ryzen، منتظر افزایش تعداد رکوردهای به دست آمده از این مادربرد توسط حرفه ای های دنیای سخت افزار خواهیم بود.
 
همچنین 28 رکورد اول جهانی دیگر توسط این مادربرد ثبت شدند؛ از جمله این تست ها می‌توان به wPrime – 32m اشاره کرد که این تست تنها در 1.464 ثانیه انجام شده و به معنی ثبت رکورد جهانی دیگر همراه با این مادربرد ایسوس است. در تست Cinebench – R11.5 نیز با کسب 75.24 امتیاز، این مادربرد توانسته است تا رکورد نخست جهانی پردازنده‌های 16 هسته‌ای و پردازنده Ryzen 9 5950X را برای خود به ثبت برساند.
 
شکستن محدودیت پردازنده‌های RYZEN 5000 توسط این مادربرد تا مدل Ryzen 9 5900X نیز ادامه داشته که طبق اطلاعات ثبت شده، تمامی رکوردهای اول جهانی این پردازنده با مادربرد ROG Crosshair VIII Dark Hero ایسوس به ثبت رسیده است. از طرفی دیگر، این هیولای بی رقیب به عنوان میزبان پردازنده Ryzen 7 5800X و Ryzen 5 5600X توانسته است تا 20 رکورد نخست جهانی دیگر را کسب کند.
 
گفتنی است برای دستیابی به چنین رکوردهای جهانی، مادربرد ROG Crosshair VIII Dark Hero ایسوس به صورت کاملا حرفه‌ای طی مراحلی تخصصی با نیتروژن مایع با دمای نزدیک به 196 درجه زیر صفر اورکلاک شده که خود بیانگر میزان دوام بالای این مادربرد ایسوس است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.