تلفن همراه

گوشی

November 21, 2020
11:08 شنبه، 1ام آذرماه 1399
کد خبر: 118278

عرضه گوشی تاشوی گلکسی زد فلد ۳ با دوربین زیر نمایشگر

 
 
منابع مطلع می‌گویند سامسونگ گوشی گلکسی زدفلد ۳ خود را که دارای نمایشگری تاشو است برای اولین بار با دوربین زیر نمایشگر عرضه می‌کند.
 
 به نقل از اسلش گیر، یافتن جایی مناسب برای نصب دوربین در گوشی‌های تاشو یک چالش جدی است. پیش از این گفته می‌شد ممکن است سامسونگ از دوربین‌های کشویی در گوشی‌های تاشو استفاده کند. اما حالا گفته می‌شود که گلکسی زد فلد ۳ برای اولین بار دارای دوربینی است که زیر نمایشگر نصب می‌شود.
 
نصب دوربین در زیر نمایشگر گوشی گلکسی زد فلد ۳ باعث می‌شود که این گوشی به گران قیمت ترین گوشی عرضه شده سامسونگ در نیمه اول سال ۲۰۲۱ مبدل شود. پیش از این شایعاتی در مورد نصب دوربین در زیر نمایشگر گوشی گلکسی اس ۲۱ شنیده شده بود، اما حالا مشخص شده که سامسونگ چنین قصدی ندارد.
 
گفته می‌شود حسگر دوربین مورد استفاده بدین منظور تا بدان حد پیشرفته است که کارکرد عادی نمایشگر را مختل نمی‌کند و تأثیری بر نور ورنگ صفحه نمایشگر نمی‌گذارد. از سوی دیگر کیفیت عکس‌ها و ویدئوهای تهیه شده با این دوربین نیز کاهش نمی‌یابد. سامسونگ به طور رسمی در مورد شایعات منتشر شده در این زمینه اظهارنظری نکرده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.