اپلیکیشن

تلفن همراه

December 1, 2020
17:11 سه شنبه، 11ام آذرماه 1399
کد خبر: 118659

سرویس «کرونا» در پیام رسان آیگپ فعال شد

 
پیام رسان بومی آیگپ، سرویس «کرونا را جدی بگیریم» را با هدف افزایش سطح آگاهی کاربران و دریافت اطلاعیه ها و دستورالعمل های مرتبط با این اپیدمی، فعال کرد.
 
 به نقل از آیگپ، بیش از یک سال از زمان همه گیری ویروس کرونا در جهان می‌گذرد.
 
در روزهایی که ویروس کرونا روزانه افراد زیادی را مبتلا می کند و جان بسیاری از هموطنان را می گیرد، پیام رسان آیگپ با ارائه سرویس «کرونا» در بخش آیلند، همراه کاربران خود بوده تا بتواند از نگاه مسئولیت اجتماعی، قدمی در راه کاهش میزان ابتلای هموطنان بردارد و از طرفی از فشار مضاعف کادر درمان تا حدودی بکاهد.
 
سرویس « کرونا را جدی بگیریم » از روزهای ابتدایی شروع همه گیری ویروس کرونا ایجاد شد. در این بخش همه روزه آمار رسمی کرونا در ایران و جهان در ساعت ۱۴:۳۰ منتشر می شود. همچنین کاربران می توانند در بخش غربالگری کرونا شرکت کرده و نسبت به دادن تست غربالگری از طریق ثبت علائم خود اقدام و در صورتیکه مشکوک به ویروس کرونا بودند به مراکز درمانی برای اقدامات تکمیلی مراجعه کنند.
 
در این سرویس بخش هایی مربوط به پرسش های متداول، اطلاعیه ها و دستورالعمل ها درباره ویروس کرونا و همچنین تماس با ۴۰۳۰ نیز گنجانده شده است.
 
استفاده کنندگان از آیگپ علاوه بر استفاده از امکاناتی که به آن ها اشاره شد، می توانند از طریق کانال ها، گروه ها و سایر امکانات این نرم افزار، سطح آگاهی خود را افزایش داده و نقشی در ریشه کن شدن بیماری و انجام مسئولیت اجتماعی در این خصوص داشته باشند. 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.