اپلیکیشن

تلفن همراه

December 12, 2020
14:05 شنبه، 22ام آذرماه 1399
کد خبر: 119010

رویداد تبلیغات در بازار ۴ دی برگزار می‌شود

بازار با هدف تشریح ویژگی‌ها و امکانات خود در بخش تبلیغات برای توسعه‌دهندگان و کسب‌و‌کارها، روز چهارم دی‌ماه رویداد تبلیغات در بازار را برگزار می‌کند.
 
 
بازار در نظر دارد در تاریخ ۴ دی‌ماه، رویدادی با عنوان «تبلیغات در بازار» برگزار کند که طی آن ابزار جدید تبلیغاتی با عنوان «تبلیغات در گشت‌وگذار» رونمایی خواهد شد. ضمنا طی این رویداد پیشرفت صورت‌گرفته در دو ابزار تبلیغات در جست‌وجو و تبلیغات در ویدیوی بازار تشریح خواهد شد. بازار از همه فعالان حوزه تبلیغات و بازاریابی برای ثبت نام در این رویداد دعوت می‌کند.
 
عباس اسپید، مدیر توسعه‌ی کسب‌و‌کار بازار، اظهار امیدواری می‌کند که در رویداد پیش ‌رو توسعه‌دهندگان و کسب‌وکارها به‌عنوان شرکای تجاری از امکانات جدید تبلیغات در جست‌وجو و همچنین تبلیغات در بخش ویدئو بازار باخبر شوند و از طرف دیگر با امکان جدید تبلیغات در گشت‌و‌گذار بازار آشنایی پیدا کنند. 
 
عبدالناصر اهل‌ایرف، مدیر محصول تبلیغات ویدئو، در مورد بخش ویدئو و تبلیغات در ویدئو بازار می‌گوید: «توسعه بخش ویدئو مسیر دوساله‌ای با ارائه محتوای با‌کیفیت و به‌روز و فاخر پیموده است و حالا کاربران بی‌شماری جذب شده‌اند که توسعه‌دهندگان و مدیران کسب‌وکارها می‌توانند از طریق بخش محصول تبلیغات ویدئو، محصولات خودشان را به آن‌ها معرفی کنند.» 
 
اهل‌ایرف ارزش موجود در این بخش را در شیوه‌ی پیاده‌سازی آن می‌داند و می‌افزاید: «در بخش تبلیغات ویدئو بازار سرویس‌گیرندگان می‌توانند هدف‌گذاری بر اساس کاربر، محتوا و رفتار کاربر داشته باشند. ما در بازار در تلاشیم تا بر اساس تکنولوژی‌ها و تحلیل داده، امکان افزایش کیفیت و اثرگذاری تبلیغات به استفاده‌کنندگان بدهیم.»
 
«تبلیغات در بازار دومین رویدادی است که در مورد امکانات تبلیغات در بازار برگزار می‌شود. برای ثبت نام در این رویداد می‌توانید از طریق این لینک اقدام کنید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.