اینترنت و شبکه

تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

December 23, 2020
14:47 چهارشنبه، 3ام دیماه 1399
کد خبر: 119417

معاون وزیر ارتباطات: فرودگاه پیام قطب مهم ای.سی.تی کشور خواهد شد

جوشقانی.jpg
 
 
معاون وزیر ارتباطات، فناوری و اطلاعات گفت: منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با توجه به رشد زیر ساخت ها به خصوص طی سال های اخیر در بخش های مختلف به طور قطع تبدیل به مهم ترین قطب آی.سی.تی کشور خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، حسین فلاح جوشقانی معاون وزیر ارتباطات در بازدید از این منطقه که به همراه مسعود همدانلو قائم مقام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و نادر ثناگو مطلق مدیر عامل منطقه صورت گرفت اظهار کرد: فرودگاه پیام یکی از مجموعه های با ظرفیت بالا در حوزه ارتباطات است که با توجه به قرار گرفتن در منطقه ویژه مقررات دست و پاگیر را ندارد و از زیر ساخت های مناسب در حوزه آی.سی.تی نیز برخوردار است.
وی با بیان اینکه پیام در حال گام برداشتن به سمت تبدیل به شدن به قطب حوزه آی.سی.تی در کشور است خاطرنشان کرد: همچنین در کنار آن، بهره مند بودن از وجود دیگر صنایع از جمله حوزه الکترونیک این منطقه می تواند در توسعه هر چه بیشتر دولت الکترونیک بیشتر از همیشه نقش آفرینی کند.
 
فلاح جوشقانی با اشاره به تحولات صورت گرفته در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام خاطرنشان کرد: زحمات صورت گرفته در این منطقه به خصوص طی سال های اخیر از سوی مدیریت منطقه قابل تقدیر و به جرات می توان گفت که انقلابی در پیام را امروز شاهد هستیم.
 
وی ادامه داد: به طور قطع با برنامه های پیش بینی شده و فازهای توسعه ای که هم اکنون در این منطقه شاهد آن هستیم، فرودگاه پیام به زودی تبدیل به یکی از مهم ترین قطب های صنعتی و خدماتی به خصوص در حوزه آی.سی.تی کشور خواهد شد.
 
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: حضور سرمایه گذاران به خصوص در بخش آی.تی و آی.سی.تی، بهره مند بودن از زیر ساخت های فیبرنوری و آب و هوای مناسب بی شک از ظرفیت هایی است که پیام را منحصر به فرد و آن را به یک قطب تبدیل خواهد شد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.