تلفن همراه

گوشی

December 27, 2020
16:22 یکشنبه، 7ام دیماه 1399
کد خبر: 119536

ابرباتری های 8000 میلی آمپری با 615 ساعت شارژ

 
 
محققان با ساخت باتری برای گوشی Oukitel WP5 رکورد تولید ارزان ترین باتری بزرگ گوشی اندروید 10 را شکستند.
 
باتری گوشی های هوشمند یکی از معیارهای انتخاب نوع گوشی است و به دلیل کاربردهای زیادی که گوشی های امروزی پیدا کرده اند، نیاز به یک باتری با طول عمر بالا و مدت زمان نگهداری شارژ طولانی مدت از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین اگر به دنبال یک باتری با تمام این ویژگی ها هستید که اتفاقا قیمت مناسبی هم داشته باشد، باتری Oukitel WP5 را به شما معرفی می کنیم.
 
 به نقل از techradar، این باتری که بزرگ ترین و ارزان قیمت ترین باتری گوشی های هوشمند است، در 27 دسامبر با قیمت 99/105 دلار عرضه شد و حالا با احتساب 10 دلار اضافه تر به 99/115 دلار به فروش می رسد.
 
در این باتری، از تراشه چهار هسته ای مدیاتک استفاده شده که در کنار 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 32 گیگابایتی، جزء ویژگی های اندروید 10 به شمار می روند. نمایشگر 5/5 اینچی این گوشی از وضوح نسبتا کمی برخوردار است که به لحاظ تئوری تأثیر به سزایی در بالا رفتن عمر باتری دارد.
این باتری قدرتمند که برای گوشی Oukitel طراحی شده، ضخامت گوشی را بالاتر برده و به 18 میلی متر رسانده و وزن آن را هم افزایش داده است.
به گزارش سیناپرس، این باتری با ظرفیت 8000 میلی آمپر در حالت استندبای تا 615 ساعت شارژ در خود نگه می دارد. علاوه بر این، تا 42 ساعت می توانید با شارژ این باتری مکالمه تلفنی، 43 ساعت پخش موسیقی و 12 ساعت تماشای ویدئویی دارد.
 
با این قابلیت هایی که این باتری دارد، این گوشی هوشمند برای کاربرانی که شارژ قوی باتری نیاز دارند، بسیار کاربردی است. آداپتور قدرتمند این باتری هم قدرت 10 واتی دارد. با توجه به ظرفیت بالایی که این باتری دارد، شارژ شدن کامل آن حدود 4 ساعت زمان می برد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.