بازار سرمایه

تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

January 6, 2021
14:29 چهارشنبه، 17ام دیماه 1399
کد خبر: 119883

افزایش 60 درصدی درآمد پرداخت الکترونیک سامان/ افزایس 100 درصدی درآمد کارمزد POS

"سپ" از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه  عملکرد بخش «درآمد حاصل از سایر کارمزد POS» را طی این دوره برابر با ۱۲.۰۷۹ میلیارد ریال گزارش کرده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش درآمد را به ثبت رسانده است.

 
پرداخت الکترونیک سامان کیش در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به آذرماه سال جاری، مجموع درآمد‌های خود را که از فروش و ارائه خدمان شناسایی کرده بالغ بر ۲.۱۵۷ میلیارد ریال ثبت کرده، از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه نیز میزان درآمد‌های خود را برابر با ۲۳.۸۳۷ میلیارد ریال گزارش کرده است.
 
 
درآمد شناسایی شده "سپ" از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه
 
 
مجموع درآمد "سپ" در آذرماه سال جاری در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش درآمد ۶۰درصدی مواجه شد و همچنین این شرکت از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه رشد ۴۵درصدی درآمد‌های ثبت شده را در مقایسه با دوره مشابه شاهد بود.

همانطور در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید، میزان درآمد شناسایی شده شرکت "سپ" در سال جاری با افزایش قابل توجهی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بوده، مجموع درآمد‌های این شرکت در ۳ ماه گذشته برابر با ۶.۵۷۴میلیارد ریال گزارش شده که در مقایسه با سال قبل ۶۰ درصد رشد را به ثبت رسانده است.
 
بیشترین میزان درآمد حاصل شده "سپ"
شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در آذرماه، بیشترین میزان درآمد ثبت شده را از بخش «درآمد حاصل از سایر کارمزد POS» با ۱.۱۵۶ میلیارد ریال در اختیار داشت، جایگاه بعدی را نیز بخش «درآمد حاصل از ارائه خدمات کارتخوان» با ۶۸۷.۴۲۲ میلیارد ریال به ثبت رسانده است.

"سپ" از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه  عملکرد بخش «درآمد حاصل از سایر کارمزد POS» را طی این دوره برابر با ۱۲.۰۷۹ میلیارد ریال گزارش کرده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش درآمد را به ثبت رسانده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.