اپراتورها

تلفن همراه

January 13, 2021
10:43 چهارشنبه، 24ام دیماه 1399
کد خبر: 120117

حضور راهکارهای سازمانی ایرانسل در نمایشگاه تراکنش ایران

 
راهکارهای سازمانی ایرانسل به عنوان اسپانسر دیجیتال، از ششمین دوره نمایشگاه تراکنش ایران (ITE)، که از مهمترین رویدادهای فناوری‌های مالی ایران، با محوریت  اکوسیستم بانکداری و پرداخت دیجیتال است، حمایت می‌کند.
 
به گزارش روابط‌عمومی ایرانسل، این رویداد بزرگ که با توجه به شرایط کنونی، از صبح امروز با حضور مدیران ارشد شبکۀ بانکی و اقتصادی کشور، همزمان به صورت حضوری و مجازی به صورت رسمی فعالیت خود را در هتل اسپیناس پالاس آغاز کرد، به بررسی تأثیر فناوری‌های دیجیتال در صنعت مالی و ظهور مدل‌های جدید کسب و کار می‌پردازد. ایرانسل این رویداد را به صورت زنده از طریق پلتفرم «لنز» پوشش می‌دهد و با ارائه اینترنت و پلتفرم دانا پلاس، حمایت دیجیتال از این رویداد  را هم برعهده دارد.
 
با ورود به انقلاب صنعتی چهارم و گسترش فناوری‌های دیجیتال، اکوسیستم اقتصادی به سرعت در حال تغییر و دگرگونی است. به دنبال این تغییرات، حوزه‌های بانکی و مالی نیز تحت تأثیر فناوری‌های نوین قرار گرفته‌ و اکوسیستم مالی سنتی، با ظهور بازیگران جدید مانند اپراتورهای تلفن همراه، شرکت‌های فین‌تک و شبکه‌‌های دیجیتالی پرداخت، در حال گذار به اکوسیستم دیجیتال هستند. در عین حال، با ظهور مدل‌های کسب وکار جدید در این حوزه، جریان‌های درآمدی تازه‌ای برای ارائه کنندگان خدمات مالی ایجاد شده که با رشد این اکوسیستم، به مرور بحث «تحول دیجیتال» تحقق پیدا خواهد کرد.
 
ایرانسل به عنوان اولین و برزرگترین اپراتور  دیجیتال ایران، نقش خود را در اکوسیستم جدید صنعت بانکداری ایفا کرده و با ارائه راهکار شبکه امن همراه و دیگر راهکارهای سازمانی، ارائه‌دهندگان خدمات مالی را در حرکت به سوی تحول دیجیتال همراهی می‌کند. در همین راستا، ایرانسل با حمایت از نمایشگاه تراکنش ایران، از علاقه‌مندان دعوت می‌کند تا رویدادهای این نمایشگاه را به صورت مجازی از پلتفرم لنز مشاهده کنند. نمایشگاه تراکنش ایران با حمایت دیجیتال ایرانسل، 23 و 24 دیماه 1399 از ساعت 8 تا 18 برگزار می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.