تلفن همراه

گجت

گوشی

January 14, 2021
18:45 پنجشنبه، 25ام دیماه 1399
کد خبر: 120179

معرفی Galaxy Buds Pro سامسونگ با ویژگی‌های حرفه‌ای

ICTna.ir – سامسونگ امروز در مراسم رونمایی از پرچم‌داران خانواده سری Galaxy S21، یک محصول پوشیدنی هم به بازار معرفی کرد.
 
19_galaxybudspro_lifestyle_violetsilverblack_201230070154.jpg
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، بازار محصولات پوشیدنی سامسونگ در سال گذشته 35 درصد رشد یافته است و میزان صادرات ابزارهای پوشیدنی آن به 125 میلیون رسید. بطوریکه در این میان فروش سامسونگ در بحش هدست و هدفون 60 درصد رشد داشته و در مقایسه با متوسط بازار نیز دو برابر شده است.
 
Galaxy Buds Pro که امروز به بازار معرفی شد، در مقایسه با مدلی قبلی تغییرات کلی در فرم و شکل داشته است. ضمن اینکه از بالاترین استاندارد مقاومت در برابر آب برخوردار است و کاربران می‌توانند به راحتی با آن ورزش‌های سنگین انجام دهند.
 
03_galaxybudspro_lifestyle_cut_201231012546.jpg
مجهز به دو بلندگوی دوگانه بزرگ، Woofer یازده میلی متری و توییتر 6.5 میلی متری است تا صدای زیر و بم به راحتی کاملا پوشش داده شود.
 
در Galaxy Buds Pro کیفیت مکالمه بهبود یافته و صداهای ناخواسته اطراف به لطف وجود سه میکروفون داخلی و خارجی و شتاب‌سنج مخصوص برای شناسایی حرکت فک حذف می‌شوند.
 
به تکنولوژی محافظ باد مجهز شده است و می‌توان به راحتی در فضایی که باد می‌آید با آن صحبت کرد. ضمن اینکه Noise Cancelling از ویژگی‌های اصلی آن است و به راحتی می‌توان تا 99 درصد صداهای محیط را از آن حذف کرد. مهمتر از همه اینکه می‌توان روی محیط اطراف احاطه داشت و موقع نیاز به شنیدن صدای اطراف تا چهار سطح می‌توان میزان صدای محیط را تنظیم کرد.
 
27_galaxybudspro_lifestyle_IP68_silver_201230073426.jpg
قابلیت همزمانی مکالمه و گوش دادن آهنگ به Galaxy Buds Pro اضافه شده و موقع مکالمه، به طور خودکار صدای آهنگ را کم و Noise Cancelling را قطع می‌کند و بعد از پایان مکالمه دوباره به حالت اولیه تنظیمات تعیین شده برمی‌گردد.
 
دو ویژگی‌‌ای که به Galaxy Buds Pro  اضافه شده، Auto switch بین دستگاه‌های گلکسی و قابلیت حالت تئاتر برای شبیه‌سازی انواع و اقسام بلندگوها است.
 
Galaxy Buds Pro سامسونگ با کمک کیس 18 ساعت باتری دارد و بهترین Air Buds معرفی شده برای لذت بردن از دستگاه‌های گلکسی است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.