تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

January 16, 2021
16:19 شنبه، 27ام دیماه 1399
کد خبر: 120229

جشنواره پذیرندگان پایانه‌های فروش بانک ایران زمین سه ماه دیگر ادامه دارد

جشنواره پذیرندگان پایانه‌های فروش (POS) بانک ایران زمین، با جوایز ارزنده از اول دی 1399 آغاز شده و تا 30 فروردین 1400 ادامه خواهد داشت.
 
 
به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، طرح جشنواره پایانه‌های فروشگاهی برای تمامی دارندگان و علاقه‌مندان به تهیه پایانه‌های فروشگاهی بانک ایران زمین، به مدت چهار ماه از یکم دی 1399 تا پایان فروردین 1400 آغاز شده است.
 
شرایط شرکت در این قرعه کشی به این شرح اعلام شده است:
 
• حداقل مبلغ مانده سپرده متصل به پایانه به میزان 100 میلیون ریال برای شرکت در این قرعه کشی الزامی و معادل 200 امتیاز در ماه است.
 
• به ازای هر یک میلیون ریال افزایش در موجودی سپرده، 2 امتیاز محاسبه می‌شود.
 
• حداقل مبلغ تراکنش ماهانه پایانه فروش برای شرکت در قرعه کشی به میزان 300 میلیون ریال خواهد و معادل 300 امتیاز در ماه است.
 
• به ازای هر یک میلیون ریال افزایش در مبلغ تراکنش نیز یک امتیاز محاسبه می‌شود.
 
جوایز این مسابقه شامل یک جایزه یک میلیارد ریالی، 10 جایزه صد میلیون ریالی و 100 جایزه 10 میلیون ریالی اعلام  شده است.
 
ضمنا با توجه به اینکه امتیازات به صورت ماهانه محاسبه می‌شود، دارندگان پایانه‌های فروشگاهی می‌توانند امتیاز خود را در همراه بانک مشاهده کنند.
 
بانک ایران‌زمین از مشتریان دعوت کرده است که برای کسب اطلاعات بیشتر به شعب این بانک در سراسر کشور مراجعه یا با شماره 24809 – 021 مرکز ارتباط مشتریان، تماس بگیرند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.