اپلیکیشن

تلفن همراه

رسانه‌های اجتماعی

January 20, 2021
10:43 چهارشنبه، 1ام بهمنماه 1399
کد خبر: 120324

یوتیوب تعلیق کانال ترامپ را برای یک هفته دیگر تمدید کرد

 
 
قرار بود پس از ورود بایدن به کاخ سفید تعلیق کانال دونالد ترامپ در یوتیوب تمام شود اما این پلتفرم به دلیل احتمال ایجاد خشونت، آن را ۷ روز دیگر تمدید کرده است.
 
 به نقل از فرانس ۲۴، شرکت یوتیوب اعلام کرد تعلیق کانال ترامپ را به دلیل احتمال ایجاد خشونت تمدید کرده است. این در حالی است که قرار بود تعلیق یک هفته‌ای این کانال هنگام ورود جو بایدن به کاخ سفید تمام شود.
 
یوتیوب در بیانیه ای به خبرگزاری فرانسه نوشته است «با توجه به نگرانی‌ها درباره احتمال ایجاد خشونت، کانال دونالد جی ترامپ حداقل به مدت ۷ روز از آپلود ویدئوهای جدید یا پخش زنده محروم خواهد بود. همانطور که قبلاً اعلام کردیم کامنت های زیر ویدئوهای این کانال به طور نامحدود غیر فعال می‌شوند.
 
ترامپ از شبکه‌های اجتماعی به عنوان میکروفونی در دوران ریاست جمهوری خود استفاده کرد. اما پس از حمله به کنگره آمریکا در ماه جاری میلادی، این پلتفرم‌ها وی را به دلیل تهییج خشونت تعلیق کردند. توئیتر ترامپ را برای همیشه در پلتفرم خود ممنوع کرده است. فیس بوک نیز اعلام کرده مدت ممنوعیت فعالیت ترامپ نامشخص است. علاوه بر آن وی در سرویس‌هایی مانند اسنپ چت و توییچ نیز تعلیق شده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.