اپراتورها

تجارت الکترونیک

تلفن همراه

فناوری اطلاعات

January 22, 2021
13:24 جمعه، 3ام بهمنماه 1399
کد خبر: 120369

فناوری اطلاعات از ارکان رشد و توسعه کشورهاست

 
 
 عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: فناوری اطلاعات(ICT) به عنوان پیشران اقتصاد کشور است.
 
ابراهیم یافتیان دوم بهمن ماه در دیدار با سرپرست مخابرات منطقه لرستان، استاندار و ابراهیمی رئیس مجمع نمایندگان استان، ضمن بررسی مسائل و مشکلات مخابراتی لرستان، اظهار کرد: زیرساخت ارتباطات نیروی محرکه کشور است.
 
وی ادامه داد: امروزه فناوری اطلاعات(ICT) به عنوان پیشران اقتصاد کشور است.
 
یافتیان افزود: امروزه یکی از ارکان رشد و توسعه در کشورها، داشتن زیرساخت ارتباطی و به خصوص ICT است.
 
عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران با اشاره به افزایش شرکت‌های خدمات‌دهنده در حوزه تکنولوژی اضافه کرد: با توجه به این موضوعات و به‌روزرسانی نیازهای مردم، مخابرات نیز باید تکنولوژی به‌روز ارائه دهد.
 
وی با بیان اینکه مدیر موظف به تعامل با استاندار و مسئولان استانی است، تصریح کرد: قطعاً داشتن تعامل مطلوب و سازنده موجب ارتقای شرکت و ارائه خدمات بهتر می‌شود.
 
یافتیان به ایجاد رضایت مشتریان و کارکنان و ظرفیت‌سازی‌های اشتغال در حوزه مخابرات کشور اشاره کرد و گفت: در دنیای کنونی مشتری تعیین‌کننده است و مخابرات برای ماندن در این بازار رقابتی ناگزیر به این است که همگام و همراه با فناوری روز دنیا قدم‌های با ثباتی بردارد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.