اپراتورها

تجارت الکترونیک

تلفن همراه

فناوری اطلاعات

January 23, 2021
11:23 شنبه، 4ام بهمنماه 1399
کد خبر: 120390

الکام استارز ششم با معرفی برنده های این دوره پایان یافت

elecom.jpg
رویداد الکام‌استارز ششم که به صورت آنلاین برگزار شد، عصر امروز با معرفی برنده‌های این دوره به کار خود پایان داد.
 
 امسال به دنبال شیوع کرونا و لغو بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، بخش جانبی آن با نام «الکام استارز» به صورت آنلاین/حضوری از پنج روز قبل در موزه ارتباطات آغاز به کار کرد. این رویداد عصر امروز جمعه با معرفی برندگان به کار خود پایان داد. 
 
در این رویداد بیش از ۶۰ تیم استارتاپی در مقابل داوران به ارائه ایده‌های خود پرداختند و در نهایت چند تیم برنده جوایز شدند. در این دوره از الکام استارز تعدادی از دانش آموزان نیز برای طرح ایده های خود حضور داشتند و به رقابت با یکدیگر پرداختند.
 
محمدباقر اثنی‌عشری، رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در اختتامیه الکام استارز گفت: با وجود تمام سختی هایی که در برگزاری این رویداد وجود داشت، اما برای روشن نگه داشتن امیدی که بین استارتاپ ها بود، این رویداد برگزار شد. همین تیم‌های استارت‌آپی توانسته‌اند در این شرایط سخت کشور چراغ امید را روشن نگه‌ دارند.
 
امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات نیز در این مراسم گفت: الکام‌استارز  مانند اکوسیستم استارتاپی کشور یک رویداد جوان است که حواشی‌های خود را دارد. در این دور از رویداد حضور تیم‌های دانش‌آموزی در بخش رقابتی آن باعث شکل‌گیری یک رویا شد.
 
رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: این کمترین کار یک سیستم است که بتواند شرایط ایجاد رویا را برای دانش‌آموزان فراهم کند. در شرایطی که همه ابزارها برای کشتن امید و ایده است و جای شکل‌گیری رویا خالی است، این رویداد توانست به شکل‌گیری رویا در بین دانش‌آموزان کمک کند.
 
برات قنبری، دبیر کل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور نیز اظهار داشت: ایجاد تحولات بزرگ در گرو تصمیم های مهم است.
 
او درباره اضافه شدن رویداد دانش‌آموزی به بخش الکام‌پیچ، افزود:‌ حضور دانش آموزان در این رویداد و فراهم کردن شرایطی برای نمایش ایده‌های آنهامسیر جدیدی است که در الکام‌استارز ایجاد شده است. اگر از حالا مسیر رشد و توسعه را به دانش‌آموزان نشان دهیم، می‌توانیم نقش درستی در مسیر آینده کشور داشته باشیم.
 
سه تیم اول برنده این راورو، پاستا و رادیو توان هستند که به ترتیب جوایز نقدی ۲۰، ۱۸ و ۱۵ میلیون تومانی دریافت خواهند کرد. همچنین تیم‌های چهارم تا دهم برگزیده الکام‌استارز ششم نیز شامل تن تونیکِ، فروگانیک، کارفیت، تله بورس، سپارکس، بهشت‌یار و ترنج، هر کدام ۱۰ میلیون جایزه نقدی دریافت خواهند کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.