اپلیکیشن

تلفن همراه

گجت

February 2, 2021
10:54 سه شنبه، 14ام بهمنماه 1399
کد خبر: 120714

با ۷ اپلیکیشن کاربردی برای اپل‌واچ آشنا شوید

اپل‌واچ به لطف قابلیت‌ها و ویژگی‌های متعددی که در خود جای داده، این روزها به یکی از پرطرفدارترین محصولات پوشیدنی در جهان تبدیل شده است. این ساعت هوشمند اکنون به‌عنوان پرفروش‌ترین گجت در میان محصولات همرده شناخته می‌شود و توانسته سهم زیادی از بازار را از آن خود کند. محبوبیت اپل‌واچ به حدی است که حتی میزان فروش آن از مجموع فروش تولیدکنندگان ساعت در شرکت سوئیس هم فراتر رفت.
در ادامه قصد داریم تا به معرفی هفت مورد از اپلیکیشن‌های پرطرفدار برای اپل‌واچ بپردازیم که می‌توانند لذت کار با این ساعت هوشمند را دوچندان و آن را به محصولی کاربردی‌تر تبدیل کنند.
 
  Trivia Crack
هرگاه حرفی از بازی‌های اعتیادآور به میان می‌آید، تریویا کرک را باید در صدر این فهرست مشاهده کرد. گیمرها احتمالا این بازی را روی سیستم‌های خود تجربه کرده‌اند؛ اما بد نیست بدانید که می‌توان این بازی را روی ساعت اپل‌واچ نیز اجرا کرد.
 
حتی اگر با این بازی آشنا هم نیستید، جای نگرانی ندارد؛ چراکه استفاده از آن بسیار ساده است و می‌توانید آن را به همراه یکی از دوستان خود یا شخص دیگری در گوشه‌ای از دنیا بازی کنید. برای این بازی باید در هر دسته‌بندی حداقل به یک سوال، پاسخ درست دهید. درواقع، اولین کسی که بتواند دسته‌بندی‌ها را پُر کند، برنده خواهد بود. این بازی در اپل‌واچ نیز به راحتی قابل اجراست و می‌توانید با کمک آن، اطلاعات عمومی‌خود را محک بزنید.
 
  Spotify
بی‌تردید نام و آوازه اسپاتیفای به گوشتان خورده است. اما شاید نمی‌دانستید که می‌توانید آن را روی اپل‌واچ نیز داشته باشید. نسخه اسپاتیفای این سرویس موزیک، بسیار کاربرپسند طراحی شده و استفاده از آن نیز بسیار ساده است. حتی این امکان برای کاربران فراهم شده تا بدون نیاز به گوشی آی‌فون خود نیز با برنامه کار کنند. البته نباید از این مساله غافل شد که برخی از قابلیت‌های نسخه موبایلی این اپلیکیشن در اپل‌واچ وجود ندارد، اما با این حال می‌تواند دسترسی شما به پلی‌لیست، آهنگ‌ها و پادکست را فراهم کند.
 
  Lifeline: Whiteout
مدت‌هاست که بازی‌های لایف‌لاین در اپ‌استور وجود دارند و قابل دانلود هستند. کاربران زیادی از بازی‌های این مجموعه استفاده می‌کنند؛ اما شاید کمتر کسی آن را روی اپل‌واچ اجرا کرده است. بازی لایف‌لاین: وایت‌اوت برای کاربران اپل‌واچ نیز طراحی شده و می‌توان آن را روی این ساعت نیز تجربه کرد.
 
در این بازی، شما باید به یک شخص کمک کنید تا در موقعیت‌های سختی که قرار دارد، با موفقیت عبور کند. درواقع، شما نقش یک راهنما را در این بازی ایفا خواهید کرد. هر انتخاب شما، نتیجه متفاوتی را به‌دنبال خواهد داشت و حتی می‌تواند منجر به کشته شدن این شخص شود. داستان این بازی جالب و سرگرم‌کننده است و قطعا از اجرای آن لذت خواهید برد.
 
  Nike Run Club
نایت ران کلاب، اپلیکیشنی در دسته‌بندی تناسب اندام و سلامتی  است که می‌تواند اطلاعات کامل و دقیقی را به شما برای دستیابی به اهدافتان در سلامتی ارائه دهد. با این برنامه که روی اپل‌واچ قابل استفاده است، می‌توانید برای ورزش کردن و دستیابی به تناسب اندام با خود و همچنین دیگران رقابت کنید و انگیزه پیمودن این مسیر را به‌دست آورید.
 
  Waterminder
اگر به‌دنبال اپلیکیشنی برای ورزش کردن، دویدن یا مهم‌تر از آن مدیریت میزان آب مصرفی برای بدن خود هستید، واترمایندر می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد. بعد از نصب و اجرای برنامه، باید اطلاعاتی از قبیل قد و وزن خود را وارد کنید. براساس ‌این اطلاعات، اپلیکیشن می‌گوید که روزانه چه میزان آب باید مصرف کنید. همچنین این برنامه در ساعت‌های مختلف روز با نمایش اعلان‌هایی به شمار یادآوری می‌کند که اکنون باید آب بنوشید. جالب اینجاست که یک تصویر انیمیشنی از بدن شما را نشان خواهد داد که میزان آب موجود در آن قابل مشاهده است.
 
  Streaks
استریکس از جمله اپلیکیشن‌هایی است که می‌تواند به شما در ایجاد عادات خوب و کنار گذاشتن برخی عادات بد کمک کند. این برنامه در طول روز و در ساعات مختلف به شما یادآوری می‌کند که اکنون باید چه کاری را انجام دهید. استریکس از قابلیت ارتباط با Apple Health برخوردار است و می‌تواند اطلاعات دقیق‌تری را از شما با توجه به دیتای موجود در این سرویس در اختیار داشته باشد. با کمک این برنامه می‌توانید کارهای خوب را به یک عادت تبدیل و هر روز تکرار کنید.
 
  Moodistory
مودیستوری یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها برای مدیریت سلامت روان است. با کمک مودیستوری می‌توانید احساسات روزانه خود را ثبت کنید و الگوهای مربوط به‌حال روزانه خود را مشاهده کنید. از این طریق می‌توانید تشخیص دهید که چه چیزی حالتان را خوب می‌کند و آن را در روزهای بعد تکرار کنید. یا اینکه، چه چیزهایی باعث برهم زدن حال روزانه‌تان می‌شود و آن را از زندگی خود حذف کنید. همچنین قادر خواهید بود با اطلاعات مربوط به حس و حال روزانه خود را در گوشی آی‌فون ببینید و به‌صورت یک فایل PDF در بیاورید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.