تلفن همراه

گوشی

February 3, 2021
15:01 چهارشنبه، 15ام بهمنماه 1399
کد خبر: 120793

هواوی رسماً تاریخ رونمایی از موبایل تاشوی میت X2 را اعلام کرد

 
 
اولین موبایل تاشوی هواوی یعنی میت X دو سال پیش، اوایل سال ۲۰۱۹ معرفی شد اما اکنون، پس از ۲ سال، این کمپانی چینی امروز در حساب رسمی Weibo خود اعلام کرده است که میت X2 که گوشی تاشوی بعدی این کمپانی محسوب می‌شود در ۲۲ فوریه (۴ اسفند) رونمایی خواهد شد.
 
تصویر تیزر ارائه شده از سوی هواوی نشان می‌دهد که نمایشگر انعطاف پذیر این موبایل، این بار به سمت داخل تا می‌شود، در حالی که موبایل‌های میت Xs و میت X دارای صفحه نمایش تاشو به سمت بیرون هستند. همچنین می‌توان حدس زد که طراحی میت X2 تا حدودی با گلکسی Z Fold 2 متفاوت باشد.
 
در گزارش‌های قبلی این موبایل عنوان شد که صفحه نمایش مورب آن ۸.۰۱ اینچ با رزولوشن ۲۴۸۰ در ۲۲۲۲ خواهد بود و از آنجایی که این موبایل مانند گلکسی Z Fold 2 به داخل تا می‌شود، از یک نمایشگر خارجی به اندازه ۶.۴۵ اینچ هم برخوردار خواهد بود. همچنین نرخ تازه‌سازی این نمایشگرها که توسط سامسونگ و BOE تهیه می‌شوند، ۹۰ هرتز خواهد بود.
 
میت X2 احتمالا از یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی برخوردار خواهد بود. همچنین یک سیستم دوربین چهارگانه، شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی، یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی و یک سنسور ۸ مگاپیکسلی دیگر می‌توانند دوربین‌های عقب این موبایل را تشکیل دهند.
 
همچنین میت اکس ۲ به چیپست ۵ نانومتری کرین 9000 مجهز خواهد بود و گفته‌ می‌شود از اندروید ۱۰، قدرت شارژ ۶۶ وات و باتری ۴۴۰۰ میلی آمپر پشتیبانی خواهد کرد.
 
در حال حاضر، هواوی اطلاعات زیادی از این موبایل جدید ارائه نکرده. پیش از این گزارش شده بود که هواوی با ارائه مدل جدیدی از گوشی‌های تاشو سعی دارد خط تای وسط صفحه را از بین ببرد و این گوشی از جلوه صفحه نمایش تاشو بهتری برخوردار خواهد بود. با این وجود برای اطلاعات دقیق‌تر در رابطه با این موبایل تاشو باید تا تاریخ ۲۲ فوریه (۴ اسفند) و معرفی رسمی محصول، منتظر ماند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.