اپراتورها

تلفن همراه

February 23, 2021
11:04 سه شنبه، 5ام اسفندماه 1399
کد خبر: 121402

مدیر عامل مخابرات ایران: نقش پررنگ مخابرات در پیاده سازی شبکه ملی اطلاعات

سلطانی در اولین سفر استانی به بوشهر: شرکت مخابرات ایران نقش پر رنگی در پیاده سازی شبکه ملی اطلاعات دارد
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: این شرکت با شبکه وسیع ارتباطی که در کشور دارد، نقش بسیار پررنگی در پیاده سازی شبکه ملی اطلاعات دارد.
 
به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، سلطانی در اولین سفر استانی خود به بوشهر در نشست با مهندس ستوده، معاون عمرانی استاندار و سایر مسوولین استانی این شهرستان با بیان این مطلب افزود: شرکت مخابرات ایران در راستای ایفای تعهدات خود در پروژه پیاده سازی شبکه ملی اطلاعات جایگاه و نقش مهمی دارد.
 
سلطانی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در موضوع شبکه ملی اطلاعات اظهار داشت: با تاکیدی که مقام معظم رهبری در جدیت این پروژه دارد، مسوولیت ما را در انجام آن سنگین می کند.
 
وی به نقش حوزه های مختلف در انجام شبکه ملی اطلاعات اشاره کرد و گفت: ساختار این شبکه شامل: هسته مرکزی، تولید محتوا و شبکه توزیع می باشد که شرکت مخابرات ایران در حوزه شبکه توزیع نقش بسیار پر رنگی دارد.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به تبیین حوزه امنیت در شبکه ملی اطلاعات پرداخت و بیان داشت: انجام این طرح با درجه بالایی که در حوزه امنیت دارد، برای ایجاد امنیت مردم در فضای مجازی بسیار با اهمیت می باشد.
 
سلطانی، در این جلسه اظهار داشت: ما برای این که این طرح سرعت بگیرد جلسات خود را با تمامی مسوولین استانی برگزار می کنیم تا همه عزیزان در جریان اهمیت این طرح قرار بگیرند تا در زمان کمتری به نتایج مطلوبی برسیم.
 
وی در این جلسه به تشریح وضعیت شبکه استان بوشهر پرداخت و اظهار داشت: برنامه توسعه ای مناسبی در حوزه های فیبرنوری روستایی، شهری و استانی و توسعه تلفن ثابت، همراه؛ سرویس های باند پهن، ADSL و همچنین توسعه فیبرنوری FTTH و FTTX در سال 1400 داریم که امیدواریم با همکاری همه دست اندرکاران استان محقق شود.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین در بخش دیگری از سفر خود با سردار واعظی، فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر جلسه داشت و نقاط مشترک همکاری در پیاده سازی شبکه ملی اطلاعات بین شرکت مخابرات ایران و نیروی انتظامی تبیین شد.
 
گفتنی ست، در این سفر که دوشنبه شب، 4 اسفند ماه 1399 انجام شد، مهندس بیدخام، مشاور مدیرعامل و مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل، دکتر زارع، سرپرست معاونت مالی مدیرعامل و مهندس فیضی، سرپرست دفتر مرکزی بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران، مهندس سلطانی را همراهی کردند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.