اپلیکیشن

امینت

تلفن همراه

February 23, 2021
14:31 سه شنبه، 5ام اسفندماه 1399
کد خبر: 121423

سرویس امنیت سفر به اپلیکیشن اسنپ اضافه شد

 
تاکسی اینترنتی اسنپ از زمان حضورش در بازار، همواره قابلیت‌های جدیدی را به سرویس خود اضافه کرده و حالا شاهد افزودن سرویس «امنیت سفر» به اپلیکیشن اسنپ برای تامین امنیت مسافران هستیم. این قابلیت تماس مستقیم با تیم ویژه امنیت سفر، اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی زنده و تماس مستقیم با اورژانس را برای کاربران ممکن می‌کند.
 
به گزارش روابط عمومی اسنپ، این اولین نسخه‌ سرویس امنیت سفر در اپلیکیشن اسنپ است که علاوه بر امکانات قبلی این تاکسی اینترنتی برای تامین امنیت کاربران، قابلیت‌های جدیدی دارد که در آینده کامل‌تر هم خواهند شد.
 
روابط عمومی اسنپ درباره‌ حساسیت‌های ویژه‌ای که نسبت به تامین امنیت مسافران در تاکسی‌های اینترنتی وجود دارد، می‌گوید:
 
«امنیت سفر همواره یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های اسنپ بوده و برای تامین آن یک تیم متخصص در واحد امنیت سفر این سامانه به صورت ۲۴ ساعته در هفت ‌روز هفته از کاربران راننده و مسافر پشتیبانی می‌کند. سرویس امنیت سفر اسنپ با هدف برقراری ارتباطی مستقیم و بدون واسطه با این تیم برای تمامی کاربران مسافر راه‌اندازی شده و در ماه‌های آتی با امکانات بیشتری به‌روز خواهد شد.»
 
سرویس امنیت سفر اسنپ چه قابلیت‌هایی دارد؟
سرویس امنیت سفر، با نشان یک سپر آبی‌رنگ در سمت چپ نقشه نمایش داده می‌شود. این سرویس تمام اقدامات و امکانات امنیتی اسنپ را به صورت متمرکز در خود جای می‌دهد. اگر هنگام سفر وارد این بخش شوید، راهنمایی‌های لازم برای آموزش استفاده از امکانات آن را خواهید دید: از جمله دانستنی‌های مهم امنیتی، امکان اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی، تماس با تیم امنیت سفر و تماس مستقیم با اورژانس.
 
دانستنی‌های مهم امنیتی
در بخش «دانستنی‌های مهم امنیتی» به سه سوال پاسخ داده شده است: روند تایید صلاحیت رانندگان در اسنپ به چه شکل انجام می‌شود، گزینه‌ عدم رعایت حریم شخصی چه تاثیری بر امنیت سفرها خواهد داشت و مهم‌تر از همه، اسنپ برای امنیت کاربران خود تا به حال چه اقداماتی انجام داده. در این بخش مواردی ذکر شده که کاربران با رعایت آن‌ها می‌توانند سفر امن‌تری داشته باشند، از جمله پنهان کردن شماره‌ تلفن همراه‌شان با استفاده از قابلیت «تماس امن»، اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی زنده از طریق اپلیکیشن با دوستان و خانواده و همینطور تطبیق دادن مشخصات خودرو و راننده پیش از آغاز سفر.
 
تماس با تیم امنیت سفر
«تماس با تیم امنیت سفر» گزینه‌ای است که کاربران می‌توانند با استفاده از آن در موارد اضطراری به سرعت با تیم امنیت سفر تماس بگیرند. روابط عمومی اسنپ در توضیح این امکان می‌گوید:
 
«این امکان فقط برای گزارش موارد اضطراری در اپلیکیشن اسنپ طراحی شده است. در صورتی که کاربران هنگام سفر به هر دلیل احساس عدم امنیت کنند، توصیه می‌شود پیش از هر اقدامی با تیم امنیت سفر اسنپ تماس بگیرند. تشخیص اضطراری بودن موقعیت به عهده‌ خود کاربران است و در صورت نیاز به مداخله‌‌ سریع پشتیبانی، با استفاده از این گزینه می‌توانند مستقیم با تیم امنیت سفر تماس بگیرند. برای رعایت حقوق افرادی که ممکن است در شرایط اضطراری باشند اکیدا به کاربران توصیه می‌کنیم که موارد غیر اضطراری خود را مثل همیشه از طریق خطوط تلفنی پشتیبانی با اسنپ در میان بگذارند.»
 
تماس با اورژانس
یکی دیگر از امکانات سرویس امنیت سفر، گزینه‌ «تماس با اورژانس» است. کاربران اکنون می‌توانند در صورت نیاز از طریق اپلیکیشن اسنپ به سرعت اورژانس را مطلع کنند. همچنان توصیه می‌شود که بروز حوادث در حین سفر به تیم امنیت سفر نیز اطلاع داده شود تا امکان پشتیبانی‌های بعدی برای اسنپ میسر باشد. به گفته‌ روابط عمومی اسنپ، در مرحله‌ بعدی، امکان ارسال مکان دقیق به مرکز اورژانس به این سرویس اضافه خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.