اپراتورها

تجارت الکترونیک

تلفن همراه

فناوری اطلاعات

February 25, 2021
11:53 پنجشنبه، 7ام اسفندماه 1399
کد خبر: 121481

ایرانسل حامی دومین کنفرانس بین‌المللی «مدیریت دانش، بلاکچین و اقتصاد»

 
ایرانسل از برگزاری دومین کنفرانس بین‌المللی «مدیریت دانش، بلاکچین و اقتصاد»، حمایت کرده است.
 
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با هدف ایجاد زمینۀ مناسب برای همکاری، تبادل نظر و انتقال تجربیات و ارائۀ دستاوردهای علمی و عملی اساتید و پژوهشگران حوزه‌های مدیریت دانش، فناوری بلاکچین و اقتصاد و نیز ارائۀ راهکارهای نوین پیش‌برد صنعت و خدمات کشور با استفاده از فناوری‌های جدید و بخصوص فناوری بلاکچین، در راستای معرفی مدیریت دانش‌محور برای ادارۀ هرچه بهتر سازمان‌ها و تبادل‌نظر درخصوص فرصت‌های اقتصادی پیش رو در کشور، از این رویداد که در روزهای ۵ و ۶ اسفند ۱۳۹۹ به صورت آنلاین برگزار می‌شود، حمایت کرده است.
 
دومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت دانش، بلاکچین و اقتصاد با سه محور «بلاکچین و مدیریت دانش‌محور»، «کاربردهای بلاکچین در صنعت و خدمات» و «بلاکچین و اقتصاد دانش‌بنیان» برگزار می‌شود و میزبان سخنرانانی از ایران و کشورهای مختلف از جمله دکتر هورست تریبلمایر رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه مودال اتریش، دکتر روبرتو چرکیونه استاد دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه ناپل، دکتر پیرا چرتوبلی استاد دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه ناپل، دکتر کریستوف برایدباخ مدرس ارشد سیستم های اطلاعاتی کسب و کار دانشگاه کوئینزلند استرالیا، دکتر جاشوا موریچ عضو مرکز تأثیرات اجتماعی یونیس در دانشگاه گریفیت، دکتر کیومرث اشتریان دانشیار دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران و تعداد دیگری از صاحب‌نظران است.
 
این رویداد در روزهای ۵ و ۶ اسفند ۱۳۹۹ به صورت آنلاین، در حال برگزاری است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.