تجارت الکترونیک

سیستم‌عامل و نرم‌افزار

فناوری اطلاعات

March 7, 2021
14:20 یکشنبه، 17ام اسفندماه 1399
کد خبر: 121819

زیر ساخت های نرم افزاری برای 400 هزار مشتری فراهم شد

 
 
یکی از شرکت‌های خلاق موفق شده است با ایجاد زیرساخت‌های آنلاین امکان شناسایی مشتری، تحلیل رفتار مشتری و مدیریت و اجرای کمپین‌های هوشمند تبلیغات را برای صاحبان کسب و کار فراهم و تاکنون بیش از ۴۰۰ هزار مشتری را مدیریت کند.
 
 محمود رویت پور، رئیس هیئت مدیره یکی از شرکت‌های خلاق گفت: بسیاری از کسب و کارها به دنبال جذب بیشتر مشتری و افزایش اعتماد آنها هستند. ما در این مجموعه با ایجاد زیرساخت‌های نرم‌افزاری و ارائه گزارش‌های تحلیلی به آنها کمک می‌کنیم تا صاحبان کسب و کار به این هدف دست پیدا کنند.
 
وی با بیان اینکه این زیرساخت‌های نرم‌افزاری عرضه شده است، اظهار کرد: امکان شناسایی مشتری، تحلیل رفتار مشتری و مدیریت و اجرای کمپین‌های هوشمند تبلیغات از جمله برخی امکاناتی است که این سامانه در اختیار شما قرار می‌دهد.
 
رویت پور با تاکید بر اینکه ما به چند روش با مدیران مشاغل همکاری می‌کنیم، خاطر نشان کرد: برای مثال در یکی از این روش‌ها، یک دستگاه پوز در اختیار یک فروشگاه قرار می‌گیرد. این دستگاه پوز به سامانه مدیریت مشتریان ما متصل است.
 
وی همچنین بیان کرد: این سامانه به ازای هر خرید مشتری امتیازی معادل ۵ تا ۱۰ درصد به وی اعتبار اختصاص می‌دهد و مشتری می‌تواند به کمک این اعتبار به صورت رایگان خرید کند. همچنین بر اساس این تراکنش‌ها، امکان تحلیل رفتار مشتری برای ما فراهم می‌شود، صاحب کسب و کار نیز می‌تواند بر اساس این گزارش‌های تحلیلی تصمیم‌گیری کند.
 
رویت‌پور، ضمن برشمردن دیگر مزایای سامانه آنلاین مدیریت مشتری، ادامه داد: سامانه ما در مقایسه با نمونه‌های مشابه خارجی نزدیک ۵۰ درصد ارزان‌تر است. در حال حاضر بیش از ۶۰۰ کسب و کار با ما همکاری می‌کنند و ما در مجموع حدود ۴۰۰ هزار مشتری را مدیریت می‌کنیم. این نوع از نرم‌افزارهای کسب و کار در برخی کشورهای توسعه یافته مانند آلمان بسیار رایج است و در کشور ما نیز با توجه به مزایای متعدد آن با استقبال خوب کاربرها، مواجه شده است.
 
بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی ریاست‌جمهوری، به گفته مجری طرح برای مثال اگر سامانه اعلام کرد که یک مشتری خاص چند ماه قبل، تنها یک بار خرید کرده است و به اصطلاح جزء مشتری‌های «از دست رفته» محسوب می‌شود. مدیریت فروش، برای آن مشتری خاص در مناسبت‌هایی مانند روز پدر، روز زن، روز تولد یا عید نوروز پیام‌های مختلفی ارسال می‌کند و تلاش می‌کند تا در نهایت بتواند این مشتری را مجدداً به فروشگاه خود جذب کند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.