تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

March 10, 2021
16:49 چهارشنبه، 20ام اسفندماه 1399
کد خبر: 121944

مدیرعامل شرکت پست: وضعیت استخدامی ۲ هزار نفر نیروهای شرکتی تغییر کرد

 
 مدیرعامل شرکت پست ایران با اشاره به نقش نیروی انسانی در توسعه فعالیت های پستی در مورد تغییر وضعیت استخدامی نیروهای شرکتی ،گفت: بخشی از این موضوع مربوط به این نهاد است که تاکنون وضعیت ۲ هزار نفر از نیروها تغییر پیدا کرده و بخشی هم با کمک مجلس و تصویب قانون امکان پذیر است.
 
رمضانعلی سبحانی فر روزچهارشنبه در دیدار با تعدادی از نامه رسانه های اداره کل پست یزد با بیان اینکه هیچ یک از سازمان های وزارت ارتباطات و  فناوری اطلاعات به اندازه این شرکت نیرو ندارد، افزود: در حالیکه سازمان زیرساخت هزار و ۶۰۰ نفر نیرو دارد ،در شرکت پست ۲ برابر این تعداد نیروی انسانی فعالیت دارد ، در حالیکه منابع مالی و درآمدها را باید شرکت تامین کند،تا با کمک هم بتوان توسعه را در شرکت یادشده رقم زد.
 
وی خاطرنشان کرد: شرکت پست از نظر سیستم مالی؛ دارای سامانه درآمد و هزینه است و باید درآمد داشته باشد تا هزینه کند و بودجه دولتی هم ندارد براساس بضاعت مالی خود هزینه می کند.
 
وی یادآور شد: باید زیرساخت را ارتقا داد و تا شاهد افزایش انگیزه کارکنان بود که هر دو این مورد وابسته به اعتبار است با کمک همکاران وضعیتی ایجاد شد که نسبت به گذشته بیش از ۳۰ درصد ارتقا در حوزه زیرساخت ها ایجاد شد.
 
مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران گفت:هم اکنون این نهاد از وضعیت مالی مناسبی برخوردار نیست، طوریکه میزان زیان ۳۲۰ میلیارد تومان و زیان انباشته آن ۸۵۰ میلیارد تومان است.
 
معاون وزیر ارتباطات در ادامه با بیان اینکه شرکت پست شبکه سراسری در کشور دارد، تصریح کرد: در چند استان مشکلاتی وجود داشت و مرسوله ها با تاخیر به دست مردم می رسید که با تلاش های انجام شده، اتفاق خوبی در استان های البرز و تهران رخ داد و مشکلات به تدریج در حال رفع شدن است.
 
سبحانی  فر با تاکید بر اینکه هم اکنون هوشمندسازی توزیع در برخی استان ها در دستور کار است، ادامه داد: افزایش تعداد ناوگان توزیع نیز در دستور کار قرار دارد به نحوی که مجوز خرید ۴۰۰ دستگاه وانت از دولت دریافت شد و این به معنای افزایش ۱۰۰ درصد تعداد وانت های پست در کشور است.
 
وی در ادامه ارتقای امنیت شغلی و معیشت کارکنان را نیز از برنامه های شرکت برشمرد و گفت: در این مدت یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان میزان پرداختی به کارکنان افزایش یافت و امسال نیز سه تا پنچ میلیون تومان پاداش به کارکنان پرداخت می شود همچنین بسته کامل لباس های زمستانی و تابستانی نیز به دست نامه رسان ها می رسد.
 
افتتاح موزه نخستین کارت پستال، تمبرهای ایران و سایر کشورها و آثار تمبر و فیلاتلیک (تمبرشناسی) دوران قاجار، پهلوی و معاصر در یزد از دیگر برنامه های معاون وزیر ارتباطات در استان یزد است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.