اپراتورها

باندپهن

باندپهن ثابت

تلفن همراه

March 12, 2021
16:53 جمعه، 22ام اسفندماه 1399
کد خبر: 121979

ابراهیم محمودزاده: بهینه شدن زیرساخت ارتباطات ثابت، موجب رونق بازار ورقابت سالم در خدمات کسب و کار است

 
رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در نشست راهکارهای هم‌افزایی خدمات اینترنت ثابت با تبیین روش‌های گسترش بازار دراین حوزه اظهار داشت : علاوه بر لزوم تعامل تمام شرکت های این حوزه ، بهینه شدن زیرساخت های ارتباطات ثابت نیز موجب رونق بازار ویکپارچه شدن انرژی ها به سمت هم افزایی در کسب وکار می شود.
 
به گزارش اداره کل ارتباطات و اموربین الملل شرکت مخابرات ایران، ابراهیم محمودزاده، با بیان اینکه چالش در حوزه ارتباطات ثابت کشور ، جدی ست ؛ اظهار داشت: اینترنت و توسعه آن چه در حوزه ثابت و چه در حوزه سیار، دوران درخشانی را در دو دهه اخیر سپری کرده است ، اما در حال حاضر نیازبه یک جهش قدرتمند در بخش اینترنت ثابت کشور داریم.
 
وی با بیان اینکه هدف از برگزاری نشست امروز و همچنین تعامل وبهینه سازی همکاری اپراتورهای خدمات ثابت ، ایجاد همین جهش محسوس است ؛ خاطر نشان کرد: شرکت مخابرات ایران هم شریک تمام اپراتورهای اینترنت ثابت و هم پرچمدار این شرکت ها در احقاق حق به منظور توسعه زیرساخت ها و غلبه بر چالش ها است.
 
محمودزاده با اشاره به اینکه باید نگاه مان برای هم افزایی بیشتر تغییر کند گفت : با هم افزایی و در مسیر هم برنده ایم و می توان مناسب ترین خدمات مخابراتی را برای مردم به ارمغان اورد .
 
 وی توسعه اینترنت ثابت در کشور را یکی ازمهم ترین راهکارهای تحقق کامل شبکه ملی اطلاعات دانست واظهار داشت: ضمن توسعه روزانه اینترنت با استفاده ازهمگرایی‌های موجود، باید زنجیره ارزش مخابرات ثابت کشور را از وضعیت فعلی ، باسوددهی وثبات بیشتر بسازیم.
 
رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران همچنین ارایه بسته های متنوع برای خدمت دهندگان اینترنت ثابت را یکی از راهکارهای کوتاه مدت برای توسعه این حوزه عنوان کرد و گفت: مزیت اصلی ما ، وجود زیرساخت ارتباطات ثابت است که متعلق به تمام ارایه دهندگان اینترنت و یک دارایی ملی می باشد.
 
 محمودزاده استفاده از ظرفیت موجود برای تبدیل ADSL به فیبرنوری را یک انقلاب عظیم در تمام اینترنت ثابت دانست و گفت: در صورت تبدیل تمام زیرساخت های موجود به استفاده از فیبرنوری پرسرعت و پرظرفیت ، هم روند سوددهی شرکت ها تضیمن شده وهم بازار ارتباطات و اینترنت کشور گسترش قابل توجهی پیدا می کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.