اپراتورها

تلفن همراه

March 18, 2021
13:11 پنجشنبه، 28ام اسفندماه 1399
کد خبر: 122190

گسترش پاسخگویی سامانه ارتباط مردمی ۲۰۲۱ مخابرات تهران در ایام‌ تعطیل

مدیر کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران از گسترش روزها و ساعات پاسخگویی سامانه ارتباط مردمی ۲۰۲۱ مخابرات منطقه تهران خبر داد.
 
به گزارش اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، قربانعلی قمی ضمن بیان این مطلب افزود: در راستای بهبود و ارتقای خدمات به مشتریان و رسیدگی و پیگیری بهتر درخواست های شهروندان، واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ از ابتدای سال جدید در دو شیفت صبح و عصر، پاسخگوی تماس های مشتریان مخابرات تهران می باشد.
 
قمی افزود: پاسخگویان واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، در تمام روزهای کاری اداری و همچنین پنج شنبه و جمعه ها و حتی در تعطیلات رسمی، آماده پاسخگویی به مردم شریف تهران بزرگ و شهرستان های استان تهران می باشند.
 
مدیرکل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان اینکه پاسخگویان واحد ارتباط مردمی مخابرات منطقه تهران در ایام نوروز با شماره تلفن ۲۰۲۱ به شهروندان استان تهران پاسخ می دهند، تصریح کرد: در راستای ایجاد ارتباطی فراگیر و پایدار برای مشتریان در ایام نوروز ۱۴۰۰، تصمیم گرفته شد کارشناسان واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ با حضور مستمر در محل کار خود به ویژه در ایام تعطیلات نوروز، آماده پاسخگویی به پرسش ها و ثبت درخواست ها، شکایات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان باشند.
 
قمی افزود: مشترکین مخابرات استان تهران می توانند همه روزه از ساعت ۸ الی ۲۲ از طریق تماس با شماره تلفن ۲۰۲۱ داخلی ۸ ، سوالات و مشکلات خود در زمینه خدمات مخابرات منطقه تهران به استثنای امور مربوط به تلفن همراه را با کارشناسان پاسخگوی این واحد مطرح کنند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.