اپلیکیشن

تلفن همراه

رسانه‌های اجتماعی

March 23, 2021
10:10 سه شنبه، 3ام فروردینماه 1400
کد خبر: 122272

علت اختلال برنامه‌های پرکاربرد اندرویدی مشخص شد

 
عصر دیروز بسیاری از کاربران گوشی‌های اندرویدی از نقص فنی برنامه‌های اندرویدی پرکاربرد نصب شده بر روی گوشی‌های خود خبر دادند و حالا علت آن مشخص شده است.
 
 به نقل از انگجت، از عصر روز گذشته تعدادی از کاربران گوشی‌های اندرویدی اعلام کردند به طور مکرر پیام‌هایی بر روی نمایشگر تلفن‌های همراه آنها به نمایش در می‌آید که نشان دهنده از کار افتادن اپلیکیشن‌های مختلف است.
 
به گفته کاربران، اپلیکیشن‌های یادشده بدون هیچ دلیل خاصی دیگر باز نمی‌شدند یا به طور کامل مختل می‌شدند که از جمله آنها می‌توان به جیمیل، برخی اپلیکیشن‌های بانکداری الکترونیک، گوگل پی و حتی توئیتر، رد ایت، دان دیتکتور و غیره اشاره کرد.
 
بعد از مدتی گوگل وجود این مشکل را تأیید و از تلاش برای برطرف کردن آن خبر داد. در نهایت گوگل به کاربران توصیه کرد برای برطرف شدن مشکل یادشده به پلی استور این شرکت مراجعه کرده و آخرین به‌روزرسانی یک اپ سیستمی به نام اندروید سیستم وب ویو را پاک کنند.
 
وظیفه این اپلیکیشن ارائه برخی خدمات جانبی در محیط سایر برنامه هاست و بی دقتی گوگل در به‌روزرسانی آن موجب شد تا ده‌ها برنامه دیگر نیز به درستی اجرا نشوند. گوگل وعده داده تا یک به‌روزرسانی معتبر و بدون مشکل را برای وب ویو عرضه کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.