اپراتورها

تلفن همراه

March 28, 2021
8:44 یکشنبه، 8ام فروردینماه 1400
کد خبر: 122362

محمودزاده: هنوز فاصله زیادی تا درک واقعی فضای مجازی داریم

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری، این شرکت، برنامه کاری خود را درسال 1400 بر پایه افزایش حمایت از تولید داخلی، پشتیبانی بیشتر و مانع زدایی پیش خواهد برد.
 
به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، محمود زاده، رییس هیات مدیره شرکت ضمن تبریک سال نو و فرا رسیدن اعیاد شعبانیه، در اولین جلسه کاری هیات مدیره با مدیران ستاد و مناطق کشور در سال 1400 با بیان این مطلب افزود: در سال جدید، خدمات و سرویس های مخابراتی باید در راستای افزایش حمایت از تولیدات داخلی و همچنین استفاده از ساز و کارهای مناسب برای مانع زدایی باشد.
 
محمود زاده ضمن به مشارکت خواندن مدیران مناطق در پیاده سازی شعار امسال مقام معظم رهبری اظهار داشت: تمام مدیران مناطق باید بیندیشند و بررسی کنند که چگونه به نحو مطلوب و مناسب ، پشتیبانی بیشتر از تولیدات داخلی و همچنین مانع زدایی در انجام این مهم را در سطح شرکت مخابرات ایران پیاده سازی کنیم.
 
وی با تاکید بر اینکه باید برای کسانی که اراده جدی برای کار کردن دارند، موانع را رفع کنیم گفت: باید شرایط انجام کار در شرکت هموار باشد تا به نحو شایسته ای نتایج کار حاصل شود.
 
رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، بر ساده سازی ارایه خدمات تاکید کرد و افزود: اگر در فرآیند ارایه خدمات به مشتری ، ساده سازی صورت گیرد، چسبندگی مشتری و رضایت مندی مطلوبی رقم خواهد خورد.
 
محمود زاده، به نقش سازنده لایه های پایین شرکت در پیشبرد اهداف برنامه بر اساس استراتژی اشاره کرد و اظهار داشت: در حقیقت استراتژی از بالا گفته می شود، اما باید از نتایج حاصل از بررسی لایه های پایین بدنه شرکت ساخته شود.
 
وی به لزوم استفاده از امکانات و شبکه موجود شرکت تاکید کرد و گفت: ما از شبکه و امکاناتی که داریم، کم استفاده می کنیم، باید حداکثر استفاده از منابع موجود را انجام دهیم.
 
رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، تلاش و کار بیشتر در حوزه بازار و تکنولوژی را ضرورت دانست و گفت: از آنجایی که توسعه بازار باید بر اساس فناوری و پشتیبانی باشد، لذا ما باید در حوزه بازار و فناوری به شدت کار کنیم.
 
محمود زاده، در ادامه سخنان خود از مدیران مناطق خواست تا برای افزایش مصرف دیتا سهم تعیین کنند و به ستاد پیشنهاد بدهند.
 
وی با بیان اینکه ما هنوز فاصله زیادی تا درک واقعی فضای مجازی داریم اظهار داشت: باید با نگاه دقیق تر، زیست بوم فضای مجازی و دیجیتالی شویم.
 
رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران گفت:بهتر است به موازات توسعه زیرساخت های فنی به مدیریت بازار و افزایش سهم بازار توجه بیشتری کنیم.
 
محمود زاده به ضرورت داشتن اختیارات در مناطق اشاره کرد و گفت: مدیران در استان ها بر اساس اختیاراتی که به آنان داده می شود، مسوولیت دارند. از اینرو، با تغییر روش ها و ساختار و همچنین اختیارات کارساز از آنان به عنوان حوزه های عملیاتی و اجرایی، کار می خواهیم.
 
وی در پایان سخنان خود بر آموزش در شرکت پرداخت و خاطرنشان کرد: ما آموزش طولی نخواهیم داشت، بلکه آموزش عرضی خواهیم داشت. همه دانشگاه ها می توانند کمک قابل توجهی در امر آموزش در مخابرات داشته باشند.
 
دهناد، نایب رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در بخش دیگری از این نشست با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به "تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها" بیان کرد: امسال را نیز مقام معظم رهبری در راستای حمایت از تولید باز هم با رویکرد اقتصادی نامگذاری کردند که مجموعه مخابرات، ان شاالله با درنظر قرار دادن این موضوع مهم، بر اساس نقش مهمی که در زمینه ارتباطات و رشد اقتصادی و کمک به تولید دارد، وظیفه خود را به نحو شایسته انجام دهد.
 
نایب رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران به بیان نظر مقام معظم رهبری در خصوص فضای مجازی و نقش مخابرات در مدیریت آن پرداخت و اظهار داشت: اگر از بیانات حضرت آقا استفاده کنیم، قطعا به هدف اصلی و مورد انتظار مردم و جامعه در حوزه فضای مجازی و مخابرات خواهیم رسید.
 
دهناد، با بیان اینکه برنامه محوری، اساس حرکت ما در سال جدید است گفت: در سال 1400، بیشتر از گذشته به مباحث اساسی و راهبردی خواهیم پرداخت.
 
نایب رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران نیز به تفویض اختیارات بیشتر به مناطق مخابراتی کشور اشاره کرد و افزود: در سال 1400، با دادن اختیارات بیشتر به مدیران مناطق، درصدد هستیم مقررات دست و پاگیر ساختاری را حذف کنیم.
 
وی همچنین، ایجاد سیستم گردش تجربه را ضروری دانست و تاکید کرد: به منظور ارتقا و بهره وری بهتر، باید سیستم گردش تجربه ها بین استان ها شکل بگیرد.
 
دهناد همچنین از نیروی انسانی به عنوان سرمایه عظیم مخابرات نام برد و افزود: مخابرات علاوه بر سرمایه های مادی ، دارای سرمایه انسانی بزرگی ست، از اینرو، باید تلاش کنیم از ظرفیت فکری این قشر متخصص، بهره کافی را ببریم. مدیریت این حجم عظیم از امکانات نیازمند حرکت جمعی ست.
 
نایب رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، با بیان اینکه تعامل با مراکز علمی پژوهشی و دانشگاه ها به عنوان یک رویکرد اساسی باید در دستور کار قرار گیرد گفت: مدیریت مخابرات باید مبتنی بر مدیریت عالمانه بوده و سیاست ها، برنامه ها و اقدامات باید حتما بر پایه مطالعات قوی باشد.
 
گفتنی ست، در این جلسه که، روز شنبه، 7 فروردین ماه 1400، با حضور محمودزاده، رییس، دهناد، نایب رییس و سایر اعضای هیات مدیره و معاونین و مدیران کل ستادی و مدیران مخابرات مناطق به صورت ویدیو کنفرانسی برگزار شد، معاونین و مدیران ستادی و مدیران مناطق مخابراتی نیز به بیان دیدگاه های خود پرداختند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.