امنیت

اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

April 6, 2021
8:26 سه شنبه، 17ام فروردینماه 1400
کد خبر: 122558

دادستان کل: غصه فراوانی در زمینه مدیریت فضای مجازی در چهره رهبری می‌بینیم

امروز گلوله‌های آتشین ضد اخلاق و مذهب در اتاق خواب دختر و پسر شما است

دادستان کل کشور با بیان این‌که متاسفانه مدیریت فضای مجازی فشل است و به تعبیر مقام معظم رهبری ول و رها است گفت: غصه فراوانی در این زمینه در چهره رهبری می‌بینیم. بعضی از مدیران بحث فیلترینگ را مطرح می‌کنند اما این بحث انحرافی، غلط‌انداز و فرار به جلو است. هیچ‌کس نمی‌گوید فضای مجازی را ببندید آن‌چه مورد تاکید مقام معظم رهبری است بحث مدیریت فضای مجازی است.

montazeri.jpg
 
به گزارش ایسنا، محمد جعفر منتظری در آیین تکریم و معارفه دادستان نظامی استان تهران گفت: ایام خجسته ماه شعبان و عید نوروز را به همه تبریک عرض می‌کنم. به مناسبت تقدیر و تشکر یکی از خدمتگزاران دستگاه قضا، جناب ترکی که قریب ۵ سال سکان‌دار دادسرای نظامی استان تهران بودند و امروز با گذشت ۵ سال با افتخار سنگر را تحویل می‌دهد جمع شدیم و از زحمات ایشان تقدیر و تشکر می‌کنم و انصافا ایشان آن چه را که در توان داشتند در جهت خدمت به دستگاه قضا و نیروهای مسلح تقدیم کردند.
 
منتظری در بخشی از سخنان خود، با بیان این‌که جبهه دیگری که دشمن به آن حمله می‌کند، جبهه فرهنگی است که همه جامعه را تحت تاثیر قرار داده است، گفت: چندین سال است که مقام معظم رهبری بحث شبیخون فرهنگی را مطرح کردند و امروز با تمام تشکیلات دشمن به میدان آمده و خانواده، جوانان، فرهنگ دینی ما را مورد هدف قرار داده است و دشمن از همه بسترها استفاده می‌کند که یکی از این بسترها فضای مجازی است که جزو ضروریات زندگی مردم شده است و می‌توان از آن استفاده‌های بسیار خوبی کرد اما خطراتی که از آن متوجه جامعه می‌شود هم بسیار مهم است.
 
وی با بیان این‌که متاسفانه مدیریت فضای مجازی فشل است و به تعبیر مقام معظم رهبری ول و رها است گفت: غصه فراوانی در این زمینه در چهره رهبری می‌بینیم و بعضی از مدیران بحث فیلترینگ را مطرح می‌کنند اما این بحث انحرافی، غلط‌انداز و فرار به جلو است. هیچ‌کس نمی‌گوید فضای مجازی را ببندید آن‌چه مورد تاکید مقام معظم رهبری است بحث مدیریت فضای مجازی است و عده‌ای با عملکرد ضعیف خود در فضای مجازی خون به دل رهبری و مراجع تقلید می‌کنند که باید یک روزی جوابگوی عمل و ترک فعل‌های خود باشند. امروز گلوله‌های آتشین ضد اخلاق و مذهب در اتاق خواب دختر و پسر شما است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.