اپراتورها

تلفن همراه

April 10, 2021
8:42 شنبه، 21ام فروردینماه 1400
کد خبر: 122678

مطالبات بازنشستگان مخابرات منطقه کردستان تا پایان شهریور پرداخت خواهد شد

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه رسیدگی به مطالبات مالی بازنسشتگان و پرداخت آن از وظایف این مجموعه در راستای تکریم بازنشستگان به شمار می رود گفت: بر اساس مصوبه هیات مدیره شرکت مخابرات ایران این امر در دستور کار منطقه قرار گرفت.
 
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان ، آزاد حکمت با اعلام این مطلب که بازنشستگان به عنوان گنجینه های تجربه و دانش در حوزه های مختلف کاری یاری رسان مجموعه بوده و هستنداظهارداشت: یکی از راههای قدردانی و تجلیل از این عزیزان پیگیری ، رسیدگی و پرداخت مطالبات آنها است که خوشبختانه این مهم با دلسوزی و تلاش مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران به نتیجه رسید.
 
وی با اشاره به اینکه مطالبات بازنشستگان در چند گروه تقسیم بندی شده اند خاطر نشان ساخت : تا پایان شهریور ماه سال جاری بر اساس مصوبه هیات مدیره شرکت مخابرات ایران نسبت به پرداخت مطالبات بازنشستگان اقدام خواهد شد.
 
وی تشکیل کارگروه مرتبط با این امر در منطقه کردستان را یادآور شد و افزود: تلاش این مجموعه بر این است  در این کارگروه راه کار ها و نقطه نظرات توسط اعضا مطرح شود و بهترین راه حل ها را به منظور وصول و پرداخت هرچه سریعتر مطالبات به  بازنشستگان تصویب و اجرا نماییم.
 
حکمت با بیان اینکه این اقدام ، حرکتی ارزشمند در راستای تحقق مطالبات بازنشستگان به عنوان سرمایه های انسانی در شرکت مخابرات ایران و به تبع آن در منطقه به شمار می آید، بر همراهی و همفکری اعضای کارگروه فوق تاکید داشت.
 
مدیر مخابرات منطقه کردستان در پایان ضمن آرزوی صحت و سلامت برای بازنشستگان این منطقه از صبر و تعامل آن ها در زمان پرداخت مطالباتشان تقدیر و تشکر نمود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.