تلفن همراه

گوشی

April 11, 2021
11:43 یکشنبه، 22ام فروردینماه 1400
کد خبر: 122743

انتشار تصاویری از نمونه اولیه هواوی P50 با طراحی جدید دوربین

 
 
هواوی احتمالا نزدیک به دو ماه دیگر از جدیدترین پرچمدارانش از سری P رونمایی خواهد کرد. تا به امروز شاهد انتشار رندرهای زیادی از گوشی هواوی P50 و P50 پرو بوده‌ایم، اما حالا تصاویری از نمونه اولیه یکی از این پرچمدارها به اینترنت راه پیدا کرده‌اند.
 
طبق گزارش اخیر، این گوشی هوشمند در سری P قرار می‌گیرد و با توجه به نمایشگر خمیده، احتمالا با هواوی P50 پرو روبه‌رو هستیم. با این وجود، روی پنل پشتی خبری از دوربین پریسکوپی نیست که یک کمبود برای نسخه پرو محسوب می‌شود. این احتمال وجود دارد که هواوی تصمیم به حذف این دوربین از نسل آینده پرچمدارهایش گرفته باشد یا اینکه هردوی آن‌ها را با نمایشگر خمیده روانه بازار کند.

 
طبق این تصاویر، هواوی از ماژول دوربین دایره‌ای روی پنل پشتی این دستگاه استفاده می‌کند که مشابه گوشی‌های سری میت ۳۰ به نظر می‌رسد. از آنجایی که این کمپانی سرمایه‌گذاری زیادی روی طراحی پرچمدارهایش می‌کند، شاید این نمونه اولیه جعلی باشد.
 
اگرچه حتما نباید ماژول دوربین در مرکز پنل پشتی قرار بگیرد، اما حاشیه اطراف دوربین روی فریم قرار گرفته که در دنیای گوشی‌های هوشمند رایج نیست. علاوه بر این، نمونه اولیه هواوی P50 مانند میت ۳۰ فاقد دکمه‌های تنظیم صداست، دکمه‌هایی که به گوشی‌های P40 و P40 پرو برگشتند.

 
اگرچه هواوی در بازار گوشی‌های هوشمند وضعیت مناسبی ندارد، اما استفاده از یک طراحی قدیمی برای پرچمدار جدیدش چندان منطقی به نظر نمی‌رسد، مخصوصا اینکه چند روز پیش رندرهای باکیفیتی از هواوی P50 با ماژول دوربین کاملا متفاوت منتشر شد. با این حال شاید این تصاویر مربوط به دستگاه دیگری از سری P50 باشد.
 
جدیدترین پرچمدارهای هواوی احتمالا ماه ژوئن از راه می‌رسند و بطور پیش فرض دارای سیستم عامل هارمونی ۲.۰ خواهند بود تا از این نظر، اولین در بازار باشند. انتظار می‌رود تا زمان معرفی این محصولات، شاهد انتشار گزارش‌ها و البته تصاویر بیشتری از آن‌ها باشیم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.