اپراتورها

تجارت الکترونیک

تلفن همراه

فناوری اطلاعات

فیبرنوری

April 19, 2021
12:01 دوشنبه، 30ام فروردینماه 1400
کد خبر: 123067

احداث شبکه فیبرنوری مخابرات در شهرک صنعتی صفادشت

نماینده مردم شهریار در مجلس،گفت: تخصیص و حفر چاه جدید، قرارداد و استقرار پست ۶۳ کیلو ولت و احداث شبکه فیبر نوری مخابرات در شهرک صنعتی صفادشت در دستور کار قرار دارد.
 
 
 
 اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل شهرک صنعتی غیردولتی صفادشت با حسین حق وردی دیدار  کردند.
 
نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی در ابتدای این دیدار مدیرعامل شهرک صنعتی غیردولتی صفادشت ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان از زحمات و پیگیری برخی مشکلات زیرساختی شهرک صنعتی صفادشت توسط حق وردی تشکر کرد.
 
وی تصریح کرد:گزارشی از روند پیگیری های انجام شده جهت تخصیص و حفر چاه جدید شهرک،قرارداد و استقرار پست ۶۳ کیلو ولت و احداث شبکه فیبر نوری مخابرات در شهرک صنعتی را ارائه نمود.
 
حق وردی افزود: هر یک از اعضای هیئت مدیره نیز مواردی را در خصوص اقدامات و مشکلات موجود در شهرک صنعتی و تولید عنوان داشتند.
 
وی ادامه داد: ضمن تشکر از حضور اعضا اعلام نمود با توجه به اینکه شهرک صنعتی صفادشت به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی غیردولتی کشور در حوزه اینجانب قرار دارد تمام تلاش خود را جهت رشد و توسعه این شهرک و حل موانع پیش رو انجام خواهم داد.
 
نماینده مردم شهریار در مجلس افزود: با توجه به بررسی انجام شده و پتانسیل موجود امکان افزایش اشتغال تا ۲۵ هزار نفر به صورت مستقیم را در صورت رفع موانع موجود در شهرک صنعتی صفادشت خواهیم داشت.
 
وی افزود: پیگیری‌های لازم جهت تصویب اصلاحیه قانون شعاع ۱۲۰ کیلومتر جهت احداث صنایع جدید در شهرک صنعتی صفادشت در هیات دولت انجام شده که انشاءالله گام جدیدی در راه توسعه صنایع استان تهران می باشد.
 
وی ادامه داد: بخش صفادشت یکی از بخش های مستعد می باشد که باتوجه به پیگیری های صورت گرفته بودجه ای ویژه جهت برخی از پروژه های این بخش اختصاص داده‌ایم.
 
وی در پایان خاطر نشان نمود آمادگی کامل وجود دارد تا پیگیری‌های لازم در خصوص رفع مشکلات موجود در شهرک صنعتی در راستای تحقق شعار سال انجام پذیرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.