اپراتورها

تلفن همراه

April 21, 2021
8:47 چهارشنبه، 1ام اردیبهشتماه 1400
کد خبر: 123161

استفاده از سیستم تولید داخل درمرکز تماس ۲۰۲۰ شرکت مخابرات ایران

شرکت مخابرات ایران در راستای عمل به  فرایند حمایت از تولید داخل و پشتیبانی از تجهیزات بومی، سیستم تمام هوشمند کاملا ایرانی را با همکاری شرکت های دانش بنیان در پروژه ۲۰۲۰ به مرحله اجرا و پیاده سازی درآورده است.
 
به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، این محصول بومی که در پروژه ۲۰۲۰ شرکت مخابرات ایران جایگزین نمونه خارجی شده است ، قابلیت مدیریت مرکز ارتباط و انجام خدمات میزبانی و پاسخگویی ۲۴ ساعته در هفت روز هفته را به صورت تخصصی دارد.
 
 بر اساس این گزارش، “رسیدگی به شکایات و انتقادات”، “ثبت در سامانه تیکتینک و CRM”، “انجام عملیات رزرواسیون”، “ورود و پالایش اطلاعات و داده کاوی”، “امکان صحت‌سنجی اطلاعات”، “امکان ورود و پالایش اطلاعات”، “اجرای کمپین تکمیل و رفع نقص اطلاعات مشتریان”، “پاسخگویی به کلیه پیام‌های متنی اعم از ایمیل و کامنت برخی از ویژگی‌های ارزشمند این پلتفرم به شمار می‌رود.
 
مرکز تماس 2020 شرکت مخابرات ایران، سامانه‌ای برای دریافت اطلاعات سامانه ای برای دریافت اینترنت، پایش سرعت، درخواست پیگیری امور مربوط به اینترنت مخابرات و تمام موارد پشتیبانی ا مشتریان اینترنت مخابرات اعم از سرویس های بر بستر سیم مسی یا فیبر نوری است.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.