تلفن همراه

گوشی

April 25, 2021
12:00 یکشنبه، 5ام اردیبهشتماه 1400
کد خبر: 123337

مشخصات موبایل جدید ایسوس فاش شد

 
 
پیش بینی می شود شرکت ایسوس از سری موبایل زن فون ۸ رونمایی کند که شامل ۳ دستگاه است که یکی از آنها نمایشگری ۵.۹۲ اینچی دارد.
 
 به نقل از گیزموچاینا، شرکت تایوانی ایسوس سالانه مدل‌های جدید زیادی عرضه نمی‌کند اما مدل‌های سریROG و زن فون آن به بدنه‌ای محکم و زیبا مشهور هستند. اخیراً فاش شده این شرکت نسل جدید زن فون ۸ را در ۱۲ می رونمایی می‌کند.
 
ایسوس اعلام کرده سری زن فون ۸ عملکرد خارق العاده ای دارد و ابعاد یکی از دستگاه‌های آن جمع و جور است. طبق گزارش‌های قبلی این سری شامل یک موبایل پرچمدار کوچک است که زن فون ۸ مینی نام دارد.
 
براساس گزارش‌های اخیر زن فون ۸ مینی با کدSake ثبت شده و شماره مدل آن SUS_ZS۵۹۰KS/ASUS_I۰۰۶D است. این دستگاه احتمالاً با نمایشگر او ال ای دی ۵.۹۲ اینچی و وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل عرضه می‌شود. رفرش ریت دستگاه نیز ۱۲۰ هرتز است. علاوه برآن یک تراشه اسنپ دراگون ۸۸۸ در آن به کار می‌رود.
 
براساس اطلاعات ثبت شده زن فون ۸ مینی با ۱۶ گیگابایتRAM عرضه می‌شود اما اطلاعاتی درباره حافظه داخلی آن وجود ندارد. اما گواهینامه TUV SUD حاکی از آن است که دستگاه مجهز به قابلیت شارژ سریع ۳۰ واتی خواهد بود.
 
در زن فون۸ مینی یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی سونی نصب می‌شود.
 
دومین مدل این سری با کدPicasso و شماره مدل ASUS_ZS۶۷۲/ASUSI۰۰۴D ثبت شده است. پیش بینی می‌شود این دستگاه با نمایشگر ۶.۶۷ اینچی او ال ای دی، رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، تراشه اسنپ دراگون ۸۸۸، ۱۶ گیگابایتRAM، دوربین ۶۴ مگاپیکسلی سونی (ماژول پشتی ۳ دوربینی)، دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی عرضه شود.
 
سومین مدل این سری احتمالاً با کدVODKA و شماره مدل ASUS_Z۵۶۷۵KW / ASUS_I۰۰۷D ثبت شده است. این دستگاه با نمایشگر ۶.۷ اینچیو تراشه اسنپ دراگون ۸۸ عرضه می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.