اپلیکیشن

بازی

تلفن همراه

فناوری اطلاعات

April 27, 2021
14:23 سه شنبه، 7ام اردیبهشتماه 1400
کد خبر: 123453

«مایکت» لیگ بازی موبایلی برگزار می‌کند

 
اپلیکیشن «مایکت» با همکاری ۴ بازی موبایلی کلابی، پسرخوانده، بزن بهادر و کاف آف، لیگ بازی موبایلی برگزار می‌کند.
 
به گزارش روابط عمومی مایکت؛ این لیگ بازی موبایلی با حمایت از توسعه‌دهندگان بازی دهم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و تا ۲۴ اردیبهشت ماه ادامه دارد و یک دستگاه PS5 جایزه نهایی این رقابت است.
 
حدیث خسروی، مدیر روابط عمومی مایکت درباره علت برگزاری این لیگ گفت: «ما با لیگ بازی‌ها فرصتی فراهم کردیم تا ۴ بازی پرطرفدار با جوایز جذاب، کاربر تازه و پیشین خود را به بازی کردن تشویق کنند. این نوعی حمایت دو جانبه است که کمک می‌کند تا این صنعت رشد کند.»
 
او در مورد اینکه حمایت از توسعه‌دهنده‌ها به چه صورت انجام می‌شود، بیان کرد: «تمام هزینه‌های این لیگ به عهده مایکت است و فرض ما این است که باید این کار را برای توسعه دهنده و صنعت بازی موبایلی انجام دهیم. به نوعی مسئولیت ما در این حوزه این است که با حمایت‌های برنامه‌ریزی شده، کاربر و توسعه‌دهنده را همراه کنیم.»
 
خسروی ادامه داد: «تجربه کاربر در این لیگ اهمیت ویژه‌ای دارد، انتخاب بازی‌ها، تعداد و نوع بازی به گونه‌ای طراحی شده تا کاربر تنوع خوبی را تجربه کند؛ البته همه بازی‌های این لیگ رقابت یک به یک هستند. از سوی دیگر با توسعه دهندگان تعاملی داشتیم که بار فنی و هزینه‌شان را بسیار کاهش دهیم. جوایز میانی و اصلی هم از سوی مایکت تامین شده است.»
 
او همچنین بیان کرد: «علاوه بر بحث حمایت از بازی‌ها، ما پیش از این چندین جشنواره طراحی و اجرا کردیم که شامل اپلکیشن و بازی و برای امتیاز گرفتن و فضای حمایت از کاربر داشت؛ اما این لیگ دو جانبه است و هم توسعه‌دهنده و هم کاربر بازی موبایلی را در برمی‌گیرد.»
 
متقاضیان برای شرکت در این لیگ می‌توانند به اپلیکیشن مایکت مراجعه کنند، از طریق بنر لیگ بازی‌های موبایلی وارد نبرد قهرمانان مایکت شوند، بازی‌ها را نصب و قوانین را مطالعه کنند. در هر بازی بخش مسابقه تعیین شده و شرکت‌کنندگان می‌توانند در این لیگ شرکت کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.