تلفن همراه

گوشی

May 2, 2021
12:24 یکشنبه، 12ام اردیبهشتماه 1400
کد خبر: 123629

6 روش برای پاک کردن خط و خش روی نمایشگر گوشی

 
امروزه گوشی‌های هوشمند به عنصری جدایی ناپذیر از زندگی ما انسان‌ها تبدیل شده‌اند و جایی نیست که این محصول همراهمان نباشد. اما این دم‌دست بودن و استفاده مداوم از گوشی ‌می‌تواند آن را در معرض انواع ضربه، آسیب یا خط و خش‌های ناشی از برخورد با دیگر اجسام قرار دهد.
 
از این رو، کمتر پیش ‌می‌آید که گوشی هوشمندی بدون خط و خش‌های روی نمایشگر باشد. خطوطی که ظاهری نچسب و ناخوشایند را برای گوشی به دنبال دارند و این مسئله برای کاربران وسواسی گوشی‌های هوشمند، ‌می‌تواند بیشتر آزاردهنده باشد.
 
بنابراین، شاید این سوال برایتان پیش آید که چگونه ‌می‌توان از شر این خط و خش‌ها خلاص شد؟ راهکارهای متعددی برای از بین بردن این خطوط وجود دارد که در ادامه قصد داریم تا به چند نمونه از آن‌ها که با وسایل دم‌دستی ‌می‌توان نسبت به این کار اقدام کرد، اشاره کنیم.
 
پاک‌کن جادویی
از این نوع پاک‌کن علاوه بر کاربردهای مرسوم، ‌می‌توان برای از بین خط و خش‌های روی نمایشگر گوشی نیز استفاده کرد. با کشیدن این پاک‌کن روی نمایشگر و تکرار چند باره آن ‌می‌توان اثر جادویی آن را مشاهده کرد.
 
 
 
خمیردندان
شاید کمتر کسی تصور ‌می‌کرد که از خمیردندان ‌می‌توان برای پاک کردن خطوط روی نمایشگر بهره برد. البته باید توجه داشت که در اینجا، منظور خمیردندان‌های ژله‌ای نیست و باید از خمیردندان‌های معمولی استفاده کرد.

 
مدادپاک‌کن
یکی دیگر از روش‌های محو کردن خط و خش‌ها از روی نمایشگر گوشی‌ها، استفاده از مدادپاک‌کن است. مدادپاک‌کن‌های سفید که اغلب در قسمت انتهایی مدادها مشاهده ‌می‌شوند و ‌می‌توان با کشیدن آن روی خطوط به مدت 60 ثانیه، اثر محوکنندگی آن را مشاهده کرد.

 
محصولات خودرویی
از واکس خودرو و یا براق‌کننده‌هایی که برای رفع تیرگی چراغ‌های جلوی خودرو به کار ‌می‌روند، هم ‌می‌تواند برای از بین بردن خط و خش‌های روی نمایشگر بهره برد. ترکیبات این مواد به‌ گونه‌ای است که ‌می‌توانند با قرارگیری روی سطح نمایشگر و ماساژ آن، سطحی صیقلی و شفاف را به دنبال داشته باشند.

 
جوش شیرین
ترکیبی از کمی جوش شیرین و آب ‌می‌تواند یکی از بهترین براق‌کننده‌های نمایشگر را برایتان به ارمغان آورد. البته باید در استفاده از این ترکیب، دقت کرد چرا که استفاده مداوم و بیش از حد ‌می‌تواند باعث آسیب رساندن به دستگاه شود.

 
روغن نارگیل
اگر سری به اینترنت بزنید، روغن نارگیل را ‌می‌توانید به عنوان یکی از اولین گزینه‌ها برای درمان و بهبود هر چیزی مشاهده کنید. برای نمایشگر نیز این روغن اگرچه خط و خش را از بین ن‌می‌برد، اما استفاده کم و نه زیاد آن، باعث شفاف شدن سطح صفحه نمایش گوشی ‌می‌شود.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.