تلفن همراه

گوشی

May 4, 2021
12:25 سه شنبه، 14ام اردیبهشتماه 1400
کد خبر: 123699

آیفون تاشوی اپل احتمالا سال 2023 عرضه می‌شود

 
 
به نظر می‌رسد که ظرف یکی دو سال آینده، شاهد ورود آیفون تاشوی اپل به بازار خواهیم بود. طبق گفته مینگ-چی کو، تحلیلگر ارشد محصولات اپل، این شرکت در سال 2023 یک آیفون تاشوی 8 اینچی را عرضه خواهد کرد.
 
جدیدترین گزارش‌ها حاکی از آن است که این گوشی به نمایشگر OLED انعطاف‌پذیر با رزولوشن QHD+ مجهز خواهد بود و در ساخت آن از فناوری تاپ «سیلور نانووایر» استفاده خواهد شد. این فناوری امکان تاشدن چندباره و همچنین مقاومت و دوام بیشتر را در مقایسه با گوشی‌های تاشوی امروزی به دنبال خواهد داشت.
 
ورود اپل به حوزه محصولات تاشو عجیب نیست. اگرچه تاکنون اطلاعات و شایعات زیادی در خصوص تلاش مهندسان این شرکت برای ساخت چند مدل محصول تاشو منتشر شده اما متاسفانه هنوز این محصول به مرحله تولید انبوه و رونمایی نرسیده است.
 
با این حال، مینگ-چی کو معتقد است که این محصول در سال 2023 معرفی و وارد بازار خواهد شد. به گفته کارشناسان، آینده گوشی‌های هوشمند از آن مدل‌های تاشو خواهد بود و اپل نیز برای جا نماندن از رقبای خود می‌بایست محصولی را برای عرضه به بازار داشته باشد.
 
در حال حاضر، اپل یک محصول 8 اینچی به نام آیپد مینی را در سبد محصولات خود دارد و اگر ادعای این تحلیلگر درست باشد، ورود آیفون تاشوی اپل می‌تواند آغازی باشد بر پایان عمر خانواده آیپد مینی. در واقع، آیفون تاشو می‌تواند جای آیپدهای کوچک را در بازار بگیرد و با توجه به قابلیت‌هایی که ارائه می‌دهد، قطعا مورد استقبال بیشتری واقع خواهد شد.
 
البته اخبار مربوط به محصولات تاشوی اپل تازگی ندارد و چندی پیش نیز وب‌سایت DigiTimes با انتشار گزارشی نوشت که آیفون تاشوی اپل احتمالا در سال آینده میلادی وارد بازار خواهد کرد. با این حال، کو نظر دیگری دارد و معتقد است این محصول در سال 2023 عرضه می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.