اپراتورها

تلفن همراه

May 13, 2021
12:24 پنجشنبه، 23ام اردیبهشتماه 1400
کد خبر: 124041

برگزاری بیست و نهمین کنفرانس مهندسی برق ایران با مشارکت و حمایت همراه اول

بیست و نهمین کنفرانس مهندسی برق ایران با مشارکت و حمایت همراه اول هفته آینده برگزار می‌شود.
 
 
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول در راستای مشارکت در توسعه دانش فنی اکوسیستم علمی و دانشگاهی کشور و با هدف استفاده از ظرفیت دانش و فناوری، از بیست‌ونهمین کنفرانس مهندسی برق ایران حمایت می‌کند. 
 
این کنفرانس از تاریخ 27 تا 30 اردیبهشت سال‌جاری به‌صورت مجازی و نیمه‌حضوری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود. 
 
همراه اول با برگزاری دو سخنرانی با موضوعات «Beyond 5G: Road to 6G networks» و «5G promises for IoT»، دو میزگرد با محوریت «بومی‌سازی صنعت ICT (دستاوردهای اپراتورهای موبایل)» و «ارائه سرویس‌های نوین دیجیتال و هوشمند همراه اول» و پنج کارگاه با عناوین «نسل پنجم شبکه‌های ارتباطی (5G): از معماری تا جنبه‌های تجاری»، «تحولات گسترده در شبکه رادیویی 5G: فراتر از نسخه 15 3GPP»، «بلاکچین و قراردادهای هوشمند»، «چالش‌های یکپارچه‌سازی اینترنت همه‌چیز» و «طراحی و توسعه اکوسیستم نوعی اینترنت اشیاء و ملزومات پیاده‌سازی آن» در این کنفرانس حضور دارد. 
      
 
علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی https://iceeconf.ir/Home مراجعه کنند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.