تلفن همراه

گوشی

May 13, 2021
13:15 پنجشنبه، 23ام اردیبهشتماه 1400
کد خبر: 124057

تصاویر رسمی هواوی P50 طراحی منحصر به فرد ماژول دوربین آن را نشان می‌دهد

 
رندرهای جدید گوشی هواوی P50 چیدمان متفاوت و منحصر به فرد دوربین آن را نشان می‌دهد. بر اساس این رندرهای رسمی چهار دوربین گوشی در دو ماژول‌ دایره‌ای شکل قرار خواهند گرفت و حتی ممکن است هواوی برای اولین بار از سنسور یک اینچی استفاده کند.
 
هنگامی که اولین رندرهای گوشی هواوی P50 منتشر شد، همه از ماژول دوربین تخم مرغی شکل آن تعجب کرده بودند. از آن زمان، اطلاعات غیر رسمی دیگری از گوشی نیز به اشتراک گذاشته شد. اما امروز یکی از کاربران توییتر به نام RODENT950 ادعا می‌کند اولین رندرهای رسمی از ماژول دوربین این گوشی را منتشر کرده است.
 
رندرهای ارائه شده از سوی این کاربر چهار دوربین و یک فلاش را نشان می‌دهد که داخل دو دایره قرار گرفته‌اند. در دایره پایین فلاش LED و یکی از دوربین‌ها در کنار یکدیگر دیده می‌شود و در دایره بالایی سه دوربین دیگر گوشی هواوی P50 به صورت مثلثی دیده می‌شود. همچنین هواوی ممکن است برای اولین بار از یک سنسور یک اینچی در ماژول پایینی این گوشی استفاده کند.
 
 
برخی می‌گویند رندرهای ارائه شده ممکن است به یکی از قابلیت‌های دیگر دوربین گوشی اشاره داشته باشد. علاوه بر مارک تجاری Leica، ممکن است دوربین گوشی از قابلیت بزرگنمایی ۱۳-۱۹ میلی‌متر پشتیبانی کند. هنوز مشخص نیست که این گوشی، لنز پریسکوپ خواهد داشت اما مدل‌های P50 پرو و مدل پرو پلاس قطعا می‌توانند این لنز را در ماژول دوربین خود قرار دهند. همچنین همراه با رندرهای فاش شده،  به نظر می‌رسد که سری P50 هواوی به صورت کلی از سه دستگاه تشکیل خواهد شد. نسخه پایه P50، نسخه پرو و پرو پلاس.
 
زمانی که هواوی گوشی P50 خود را معرفی کند، توجه بسیاری به آن جلب خواهد شد. انتظار می‌رود این اولین گوشی موبایلی باشد که از سیستم عامل اختصاصی هواوی یعنی HarmonyOS پشتیبانی کند. هواوی دیگر در لیست ۵ فروشنده برتر گوشی‌های موبایل قرار ندارد و بسیاری از کاربران انتظار دارند که هواوی با عرضه این گوشی بتواند یک حرکت انقلابی از خود نشان دهد.
 
هنوز زمان رونمایی رسمی از این گوشی مشخص نشده است اما اکنون با توجه به رندرهای رسمی ارائه شده از آن، می‌توان انتظار داشت که زمان زیادی تا معرفی هواوی P50 باقی نمانده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.