تلفن همراه

فناوری

گوشی

May 15, 2021
14:22 شنبه، 25ام اردیبهشتماه 1400
کد خبر: 124112

سامسونگ به دنبال عرضه یک گوشی 5G ارزان‌قیمت

 
 
اخیرا تصاویری در فضای وب منتشر شده که از تصمیم سامسونگ برای عرضه یک گوشی 5G ارزان‌قیمت تحت عنوان گلکسی A22 5G حکایت دارد.
 
محصولی که قرار است جانشینی مقرون به‌صرفه برای برادر بزرگ‌تر خود یعنی گلکسی A32 5G باشد که در حال حاضر با قیمت 279 دلار در بازار به فروش می‌رسد. اطلاعات منتشرشده نشان می‌دهند که گلکسی A22 5G با قیمت تقریبی 180 دلار عرضه خواهد شد.
 
گفته می‌شود این گوشی مجهز به نمایشگری 6.4 اینچی LCD  و دوربینی سه گانه با آرایشی از سنسورهای 48 مگاپیکسلی اصلی، ماکرو و عمیق خواهد بود. احتمالا توان پردازشی این گوشی را پردازنده مدیاتک Dimensity 700 به دوش خواهد کشید و در کنار آن یک رم 6 گیگابایتی نیز تعبیه خواهد شد.
 
بد نیست بدانید که مدل 4G گوشی گلکسی A22 به نمایشگری LED و دوربین چهارگانه مجهز شده است. گفته می‌شود که مدل 5G مجهز به باتری 5000 میلی آمپری عرضه خواهد شد.
 
در حال حاضر، تعداد کمی‌از گوشی‌های 5G ارزان‌قیمت در بازار وجو دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به ریلمی‌8 5G با قیمت 240 دلار و وان پلاس نورد N10 5G با قیمت 300 دلار اشاره کرد.
 
اما اگر این اطلاعات درست باشد، محصول جدید سامسونگ یعنی گلکسی A22 5G با قیمتی کمتر از 200 دلار به دست خریداران خواهد رسید.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.